Gå til innhold

Hva er det det verste dere har smakt?

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Sursild, brunost og rå østers

er du norsk? Trudde iallefall alle nordmenn likte det. Har du smakt lefser med brunost?

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

5

• annegunn

4

• morsan

3

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest kroppogsjel
Skrevet

er du norsk? Trudde iallefall alle nordmenn likte det. Har du smakt lefser med brunost?

Jeg har forsøkt med åpent hjerte og sinn, også i voksen alder. men nei.... følelsen av klistringen til ganen og.... nei, det gikk heller dårlig. jaja.

Gjest Timari
Skrevet

Enig, det er døden. Klarte ikke å få det ned, kasta det opp. Blir dårlig bare jeg tenker på det. Aldri om noen får meg til å ta det igjen

fatter og begriper ikke at det ikke går ann å lage noe som folk faktisk kan få i seg og som smaker ok. Så langt vi har kommet i legevitenskapen i dag, og så går det ikke ann å lage noe som det går ann å få i seg.

husker at jeg satt og grein på sykehuset mens jeg forsøkte å få det i meg. virkelig traume :(

Skrevet

Noskapin?

Den smaker så vondt at selv tanken på den er nok til å stille enhver hoste.

Den finnes i tablettform også, uvisst av hvilken grunn....

Noskapin ja.

Hostesaften som virkelig beviser det gamle ordtaket om at medisin som virker smaker vondt.

Noe så til de grader også...

Gjest hostekula
Skrevet

Noskapin?

Den smaker så vondt at selv tanken på den er nok til å stille enhver hoste.

Den finnes i tablettform også, uvisst av hvilken grunn....

Cosylan, på resept, smaker helt forjævlig. Det er så en nesten velger å hoste framfor å ta den medisinen.

Skrevet

Å ja fy flate, det er pjuk!

Også er det liksom ikke bare et glass da, men mange liter!

Det er nok utvilsom det verste jeg vet også..

Men av mat...*tenker* Fikk servert kamskjell med kråkebolleskum - det skummet var helt sykt vondt.

Så ut som sæd, og smakte ti ganger verre. Kan ikke vær sikker på at det ikke var kokkens nei:-)

Annonse

Skrevet

Phosphoral er en drøm å brukke som tømmemiddel i forhold til Laxabon.

Laxabon 4 liter, Phosphoral ett glass morgen ett glass kveld!

Gjest Timari
Skrevet

jeg drikker heller Laxabon 4 liter enn ett glass med phosferal

ShitDiddelyDo
Skrevet

Blodpudding. Det spiser jeg ikke. Får jeg det servert i et selskap gjør jeg noe så til de grader pinlig som å nekte å spise. En voksen mann som nekter å spise!

Men nå er det vel ikke spesielt vanlig å servere blodpudding. De som gjør det er syke. Veldig syke. Så dette er ikke noe stort problem.

Gjest elefantfrøken
Skrevet

Helt enig. Laxabon er helt forferdelig. 4 liter saltvann! Spydde som en gris etter en liter jeg. Ja da tar jeg heller et glass phosforal ja...

Gjest Timari
Skrevet

Kaviar er definitivt helt gruuusomt!!!

mener du da vanlig kaviar eller russisk kaviar?

Annonse

Gjest togli
Skrevet

Jeg begynte å like melk da jeg fikk servert pannekaker hos ei venninne en gang. Hun mente at det ikke gikk an å spise pannekaker uten melk til. Så jeg tenkte hvorfor ikke prøve? Og det var kjempegodt til pannekaker. Men jeg er ingen stor melkefan, og har aldri vært det. Og jeg kan lett spise pannekaker uten melk. Men melk har aldri vært så godt som sammen med pannekaker.

Melk er et "must" til både pannekaker og grøt!

Gjest togli
Skrevet

mener du da vanlig kaviar eller russisk kaviar?

Vanlig! Russiksk kaviar har jeg aldri smakt. Bare ordet "kaviar" får meg til å grøsse....

Gjest krepsa
Skrevet

Cosylan, på resept, smaker helt forjævlig. Det er så en nesten velger å hoste framfor å ta den medisinen.

Det værste med cosylan er at jeg får så forjævlig vondt i magen av den etter noen timer.

Mary Poppins
Skrevet

Skulle jeg listet alt det jeg ikke liker ville listen blitt rimelg lang så kresen som jeg er...

Men jeg ville aldri spist gåselever, blodpudding og smalahove for å nevne noe..

Mary Poppins
Skrevet

Melk!! (Milkshake, litago, oboy osv)

Andre ting er kaffe, whisky, konjakk, te og hamburger (karbonade).

Dette står på hat-lista mi!! :)

Jeg er heller ikke glad i melk, ser et par andre skriver at de drikker det til pannakaker, men huff det hørtes ikke godt ut.

Derimot er melk kjempe godt til skjokoladekake :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...