Gjest dina2 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Sursild, brunost og rå østers er du norsk? Trudde iallefall alle nordmenn likte det. Har du smakt lefser med brunost? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 er du norsk? Trudde iallefall alle nordmenn likte det. Har du smakt lefser med brunost? Jeg har forsøkt med åpent hjerte og sinn, også i voksen alder. men nei.... følelsen av klistringen til ganen og.... nei, det gikk heller dårlig. jaja. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Enig, det er døden. Klarte ikke å få det ned, kasta det opp. Blir dårlig bare jeg tenker på det. Aldri om noen får meg til å ta det igjen fatter og begriper ikke at det ikke går ann å lage noe som folk faktisk kan få i seg og som smaker ok. Så langt vi har kommet i legevitenskapen i dag, og så går det ikke ann å lage noe som det går ann å få i seg. husker at jeg satt og grein på sykehuset mens jeg forsøkte å få det i meg. virkelig traume 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Noskapin? Den smaker så vondt at selv tanken på den er nok til å stille enhver hoste. Den finnes i tablettform også, uvisst av hvilken grunn.... Noskapin ja. Hostesaften som virkelig beviser det gamle ordtaket om at medisin som virker smaker vondt. Noe så til de grader også... 0 Siter
Gjest hostekula Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Noskapin? Den smaker så vondt at selv tanken på den er nok til å stille enhver hoste. Den finnes i tablettform også, uvisst av hvilken grunn.... Cosylan, på resept, smaker helt forjævlig. Det er så en nesten velger å hoste framfor å ta den medisinen. 0 Siter
Gregga Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Å ja fy flate, det er pjuk! Også er det liksom ikke bare et glass da, men mange liter! Det er nok utvilsom det verste jeg vet også.. Men av mat...*tenker* Fikk servert kamskjell med kråkebolleskum - det skummet var helt sykt vondt. Så ut som sæd, og smakte ti ganger verre. Kan ikke vær sikker på at det ikke var kokkens nei:-) 0 Siter
double Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Phosphoral er en drøm å brukke som tømmemiddel i forhold til Laxabon. Laxabon 4 liter, Phosphoral ett glass morgen ett glass kveld! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Phosphoral er en drøm å brukke som tømmemiddel i forhold til Laxabon. Laxabon 4 liter, Phosphoral ett glass morgen ett glass kveld! jeg drikker heller Laxabon 4 liter enn ett glass med phosferal 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Blodpudding. Det spiser jeg ikke. Får jeg det servert i et selskap gjør jeg noe så til de grader pinlig som å nekte å spise. En voksen mann som nekter å spise! Men nå er det vel ikke spesielt vanlig å servere blodpudding. De som gjør det er syke. Veldig syke. Så dette er ikke noe stort problem. 0 Siter
Gjest elefantfrøken Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Phosphoral er en drøm å brukke som tømmemiddel i forhold til Laxabon. Laxabon 4 liter, Phosphoral ett glass morgen ett glass kveld! Helt enig. Laxabon er helt forferdelig. 4 liter saltvann! Spydde som en gris etter en liter jeg. Ja da tar jeg heller et glass phosforal ja... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kaviar er definitivt helt gruuusomt!!! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kaviar er definitivt helt gruuusomt!!! mener du da vanlig kaviar eller russisk kaviar? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg begynte å like melk da jeg fikk servert pannekaker hos ei venninne en gang. Hun mente at det ikke gikk an å spise pannekaker uten melk til. Så jeg tenkte hvorfor ikke prøve? Og det var kjempegodt til pannekaker. Men jeg er ingen stor melkefan, og har aldri vært det. Og jeg kan lett spise pannekaker uten melk. Men melk har aldri vært så godt som sammen med pannekaker. Melk er et "must" til både pannekaker og grøt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 mener du da vanlig kaviar eller russisk kaviar? Vanlig! Russiksk kaviar har jeg aldri smakt. Bare ordet "kaviar" får meg til å grøsse.... 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Cosylan, på resept, smaker helt forjævlig. Det er så en nesten velger å hoste framfor å ta den medisinen. Det værste med cosylan er at jeg får så forjævlig vondt i magen av den etter noen timer. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Skulle jeg listet alt det jeg ikke liker ville listen blitt rimelg lang så kresen som jeg er... Men jeg ville aldri spist gåselever, blodpudding og smalahove for å nevne noe.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Melk!! (Milkshake, litago, oboy osv) Andre ting er kaffe, whisky, konjakk, te og hamburger (karbonade). Dette står på hat-lista mi!! Jeg er heller ikke glad i melk, ser et par andre skriver at de drikker det til pannakaker, men huff det hørtes ikke godt ut. Derimot er melk kjempe godt til skjokoladekake 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.