Gå til innhold

ufrivillig narkoman

Anbefalte innlegg

Gjest NKOTB
Skrevet

Har brukt kosttilskudd fra sverige , Fått bekreftet at de ikke inneholder effedrin og kun lovlige stoffer og er helt trygt..blablabla...

gjort leksen..lest innholdsettiketten , funnet ut hva jeg får i meg etc.

så leser jeg i dag en artikkel i vg.. De inneholder både effedrin , effedrinlignende stoffer , og samme virkestoffer som er i valium og rivotril.

og det her er noe som selges over disk liksom

aaahrg

Fortsetter under...

Jeg er en annen
Skrevet

Har du en link til den artikkelen? Det er ikke nødvendigvis narkotika selv om det ikke er tillatt i Norge.

Angela1365380318
Skrevet

kan du ikke gå til sak mot de for at de ikke har merket produktene sine ordentlig?

Gjest NKOTB
Skrevet

kan du ikke gå til sak mot de for at de ikke har merket produktene sine ordentlig?

vet ikke..er ikke avhengig eller kommet i noe trøbbel på grunn av det..

så nå er det jo best å bare slutte..ikke noe vits å stappe i seg masse "legemidler" man tror er naturmidler.

uansett burde detfå konsekvense.

Annonse

Angela1365380318
Skrevet

vet ikke..er ikke avhengig eller kommet i noe trøbbel på grunn av det..

så nå er det jo best å bare slutte..ikke noe vits å stappe i seg masse "legemidler" man tror er naturmidler.

uansett burde detfå konsekvense.

men de burde vel få svi for å ha villedet folk?

det er jo ehn grunn til at produkter skal mekrkes med hva det inneholder, slik at man vet hva man får. tenk hvis noen er allergiske mot disse stoffene..

Gjest NKOTB
Skrevet

New Kids On The Block?

hehe..nicket var helt tilfeldig..

har aldri likt det bandet.

Skrevet

hehe..nicket var helt tilfeldig..

har aldri likt det bandet.

Nei ikke jeg heller ;)

Gjest fra sine
Skrevet

Min femåring får Efedrin hver gang han har falsk krupp. Det er absolutt ikke narkotika. Det det gjør er å åpne luftveiene, derfor er det klassifisert som doping innen idretten.

Skrevet

Har du en link til den artikkelen? Det er ikke nødvendigvis narkotika selv om det ikke er tillatt i Norge.

"Det er ikke nødvendigvis narkotika selv om det ikke er tillatt i Norge."

Definitivt ikke - for sterke c-vitaminer er jo ulovlig i norge :-)

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...