Gjest NKOTB Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Har brukt kosttilskudd fra sverige , Fått bekreftet at de ikke inneholder effedrin og kun lovlige stoffer og er helt trygt..blablabla... gjort leksen..lest innholdsettiketten , funnet ut hva jeg får i meg etc. så leser jeg i dag en artikkel i vg.. De inneholder både effedrin , effedrinlignende stoffer , og samme virkestoffer som er i valium og rivotril. og det her er noe som selges over disk liksom aaahrg 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Har du en link til den artikkelen? Det er ikke nødvendigvis narkotika selv om det ikke er tillatt i Norge. 0 Siter
Gjest NKOTB Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Har du en link til den artikkelen? Det er ikke nødvendigvis narkotika selv om det ikke er tillatt i Norge. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103354 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103354 Ok, enig i at dette ikke ser sepsielt bra ut. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 kan du ikke gå til sak mot de for at de ikke har merket produktene sine ordentlig? 0 Siter
Gjest NKOTB Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 kan du ikke gå til sak mot de for at de ikke har merket produktene sine ordentlig? vet ikke..er ikke avhengig eller kommet i noe trøbbel på grunn av det.. så nå er det jo best å bare slutte..ikke noe vits å stappe i seg masse "legemidler" man tror er naturmidler. uansett burde detfå konsekvense. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 vet ikke..er ikke avhengig eller kommet i noe trøbbel på grunn av det.. så nå er det jo best å bare slutte..ikke noe vits å stappe i seg masse "legemidler" man tror er naturmidler. uansett burde detfå konsekvense. men de burde vel få svi for å ha villedet folk? det er jo ehn grunn til at produkter skal mekrkes med hva det inneholder, slik at man vet hva man får. tenk hvis noen er allergiske mot disse stoffene.. 0 Siter
Gjest NKOTB Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 New Kids On The Block? hehe..nicket var helt tilfeldig.. har aldri likt det bandet. 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 hehe..nicket var helt tilfeldig.. har aldri likt det bandet. Nei ikke jeg heller 0 Siter
Gjest fra sine Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Min femåring får Efedrin hver gang han har falsk krupp. Det er absolutt ikke narkotika. Det det gjør er å åpne luftveiene, derfor er det klassifisert som doping innen idretten. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Har du en link til den artikkelen? Det er ikke nødvendigvis narkotika selv om det ikke er tillatt i Norge. "Det er ikke nødvendigvis narkotika selv om det ikke er tillatt i Norge." Definitivt ikke - for sterke c-vitaminer er jo ulovlig i norge :-) ".................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.