Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser på langweekend til Barcelona rett over påske. Gleder meg veldig, det er en spennende by!

Nå har jeg vært der en gang før, og allerede fått sett litt. Casa Perdera, La sagrada familia, katedralen, The magic fountain, Olympiaanlegget og Parq Güell.

Har noen gode forslag til hva annet som er verdt å se? Skal reise sammen ei venninne denne gangen, og har litt lyst å se "alt" på de dagene vi skal være der.

Er Tibidabo verdt et besøk - fornøyelsesanlegget oppe i høyden over Barcelona?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg syntes at Tibidabo bokstavelig talt var høydepunktet da vi var i Barcelona. Fantastisk utsikt derifra, og karusellene var ikke skumlere enn at jeg våget å ta dem.

Vi var der med det samme de åpnet på morgenen(kl 10) tror jeg. Du betaler deg inn, og kan ta så mye karuseller du vil. Vi storkoste oss, og var med på det meste. Litt senere på dagen ble det mer køer.

Vi var der midt i ferietiden i august, så da var det mye folk. Vet ikke hvordan det er på denne tiden av året. Kanskje du bør undersøke om fornøyelsesparken er åpen.

Ha en riktig fin tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...