Line Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Reiser på langweekend til Barcelona rett over påske. Gleder meg veldig, det er en spennende by! Nå har jeg vært der en gang før, og allerede fått sett litt. Casa Perdera, La sagrada familia, katedralen, The magic fountain, Olympiaanlegget og Parq Güell. Har noen gode forslag til hva annet som er verdt å se? Skal reise sammen ei venninne denne gangen, og har litt lyst å se "alt" på de dagene vi skal være der. Er Tibidabo verdt et besøk - fornøyelsesanlegget oppe i høyden over Barcelona? 0 Siter
Tonette Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg syntes at Tibidabo bokstavelig talt var høydepunktet da vi var i Barcelona. Fantastisk utsikt derifra, og karusellene var ikke skumlere enn at jeg våget å ta dem. Vi var der med det samme de åpnet på morgenen(kl 10) tror jeg. Du betaler deg inn, og kan ta så mye karuseller du vil. Vi storkoste oss, og var med på det meste. Litt senere på dagen ble det mer køer. Vi var der midt i ferietiden i august, så da var det mye folk. Vet ikke hvordan det er på denne tiden av året. Kanskje du bør undersøke om fornøyelsesparken er åpen. Ha en riktig fin tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.