Gå til innhold

noen gode råd mot halsbrann?

Anbefalte innlegg

Gjest halsbrenn
Skrevet

har fått så immari halsbrann etter å ha tatt en tablett (tror det var grunnen). Noen råd til hvordan jeg kan stoppe sviinga i brystet og halsen?

Skrevet

Spis en banan eller eplebit, drikk skummet melk, Titralac (syrenøytraliserende piller), spis mat i det hele tatt...

Ikke drikk saft eller kaffe, da blir det verre.

Blir det ikke bra til du skal legge deg, sov med hodet høyt.

Gjest 2-3 glass skummet melk
Skrevet

Med mindre du har slike halsbrannhemmende midler fra apoteket i hus, så er skummet melk mitt beste tips.

Men, jeg ville nå ha sjekket hva slags virkning den tabletten skulle ha, jeg da, for de færreste tabletter forårsaker halsbrann.

Gjest halsbrann
Skrevet

Med mindre du har slike halsbrannhemmende midler fra apoteket i hus, så er skummet melk mitt beste tips.

Men, jeg ville nå ha sjekket hva slags virkning den tabletten skulle ha, jeg da, for de færreste tabletter forårsaker halsbrann.

ok takk:). Har ikke vanlig melk i huset men kanskje rismelk kan gjøre samme nytte?

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

du kan prøve med melk det hjelper hvertfall meg...

Skrevet

ok takk:). Har ikke vanlig melk i huset men kanskje rismelk kan gjøre samme nytte?

.. natron eller mandler er også ok alternativer.

Gjest m kaffe
Skrevet

Baileys duger for meg:) det er jo godt attpåtil...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...