Gjest halsbrenn Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 har fått så immari halsbrann etter å ha tatt en tablett (tror det var grunnen). Noen råd til hvordan jeg kan stoppe sviinga i brystet og halsen? 0 Siter
Line Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Spis en banan eller eplebit, drikk skummet melk, Titralac (syrenøytraliserende piller), spis mat i det hele tatt... Ikke drikk saft eller kaffe, da blir det verre. Blir det ikke bra til du skal legge deg, sov med hodet høyt. 0 Siter
Gjest 2-3 glass skummet melk Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Med mindre du har slike halsbrannhemmende midler fra apoteket i hus, så er skummet melk mitt beste tips. Men, jeg ville nå ha sjekket hva slags virkning den tabletten skulle ha, jeg da, for de færreste tabletter forårsaker halsbrann. 0 Siter
Gjest halsbrann Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Med mindre du har slike halsbrannhemmende midler fra apoteket i hus, så er skummet melk mitt beste tips. Men, jeg ville nå ha sjekket hva slags virkning den tabletten skulle ha, jeg da, for de færreste tabletter forårsaker halsbrann. ok takk:). Har ikke vanlig melk i huset men kanskje rismelk kan gjøre samme nytte? 0 Siter
Gjest ikke nick i dag Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 du kan prøve med melk det hjelper hvertfall meg... 0 Siter
tiliti Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 ok takk:). Har ikke vanlig melk i huset men kanskje rismelk kan gjøre samme nytte? .. natron eller mandler er også ok alternativer. 0 Siter
Gjest m kaffe Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Baileys duger for meg:) det er jo godt attpåtil... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.