Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 jeg fikk epost "DnB NOR Urgent Communication", men: det virker litt amatørmessig, jeg tror det er noe muffins. Andre som har fått mail fra DnBNOR nå i kveld?? 0 Siter
Atene Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, men hvorfor skulle DnB Nor skrive på engelsk ? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, men hva sto det da? Ble nyskjerrig 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, men hva sto det da? Ble nyskjerrig noe om å logge inn og oppdatere personinfo, og at hvis ikke det ble gjort innen 24 timer, ble saken å anse som et enkelttilfelle, selv om det hadde noe med security risks å gjøre, og at de seff. gjorde alt de kunne for security osv osv. Men den mailadressen min har ikke dnbnor fått fra meg, og jeg bruker ikke ders nettbank, så selv om det så autentisk ut regner jeg med at det er en bløff.. og jeg logger IKKE inn, og gir IKKE info. Jeg sjekket hjemmesiden deres, der var det ikkeno om dette. Det burde det jo ha vært. Men regner med at det er muffins og at mange biter på --- slags aprilsnarr..... 0 Siter
Gemini Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 noe om å logge inn og oppdatere personinfo, og at hvis ikke det ble gjort innen 24 timer, ble saken å anse som et enkelttilfelle, selv om det hadde noe med security risks å gjøre, og at de seff. gjorde alt de kunne for security osv osv. Men den mailadressen min har ikke dnbnor fått fra meg, og jeg bruker ikke ders nettbank, så selv om det så autentisk ut regner jeg med at det er en bløff.. og jeg logger IKKE inn, og gir IKKE info. Jeg sjekket hjemmesiden deres, der var det ikkeno om dette. Det burde det jo ha vært. Men regner med at det er muffins og at mange biter på --- slags aprilsnarr..... Ikke aprilsnarr, er nok mer alvorlig enn som så, det er svindel-forsøk. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Ikke aprilsnarr, er nok mer alvorlig enn som så, det er svindel-forsøk. ja du har nok dessverre rett. Hadde jeg hatt nettbank hos dem,hadde jeg jo faktisk vært i villrede. Forresten ga de 48 timers "frist", ikke 24. 0 Siter
Luise Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Svindel http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article998307.ece 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 noe om å logge inn og oppdatere personinfo, og at hvis ikke det ble gjort innen 24 timer, ble saken å anse som et enkelttilfelle, selv om det hadde noe med security risks å gjøre, og at de seff. gjorde alt de kunne for security osv osv. Men den mailadressen min har ikke dnbnor fått fra meg, og jeg bruker ikke ders nettbank, så selv om det så autentisk ut regner jeg med at det er en bløff.. og jeg logger IKKE inn, og gir IKKE info. Jeg sjekket hjemmesiden deres, der var det ikkeno om dette. Det burde det jo ha vært. Men regner med at det er muffins og at mange biter på --- slags aprilsnarr..... Har lest om det! Svindelforsøk for å få lettlurte folk til å opplyse persondata som gjør det enkelt å svindle deg via nettet. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Har lest om det! Svindelforsøk for å få lettlurte folk til å opplyse persondata som gjør det enkelt å svindle deg via nettet. føles greit å ikke være lettlurt! (det skyldes alderen...hehe) 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Svindel http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/article998307.ece interessant! 0 Siter
Gjest Snusmummerikken Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Nei, men hvorfor skulle DnB Nor skrive på engelsk ? Jeg har hatt lignende mottak av slike utenlandske mailer siden før jul. Riktignok ikke fra DnbNOR, men fra folk som påstår de har jævlig dårlig råd. Jeg ble så forbanna en dag, at jeg skrev tilbake. "Not interessted" Da kom mailen bare i retur. "Mottaker ukjent"... Tror kanskje jeg hadde ringt banken jeg, og fortalt hva som er på ferde, så er de iallfall klar over at noen bruker deres "logo". Så er de iallfall klar over det!. For all del, ikke bit på agnet! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ja, dette er noe muffins, sto om det i avisen idag. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Leste i Dagbladet eller VG om denne svindelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.