Spirello Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Heisann folkens.. Har en stor krangel pågående med svigerfar ang. navnevalget til sønnen vår.. han HATER det, og vi elsker det.. Vi vil fortsatt ha det. han mener navnet kommer fra et jernteppeland som er "fiende" med hans lang.. *himle* Men jeg mener det kommer fra england, er mye brukt i skandinavia og. Så trenger besvis til stabeistet... ' Hvor kan jeg finne ut hvor "vårt" navn kommer fra? Ha en superduper helg! ; ) 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Uff, skal kanskje begynne å lese gjennom.. hvis jeg gidder. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Stikk på biblioteket og se i en navnebok. 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 http://www.hf.uio.no/inl/an/sporjekassa/ 0 Siter
Gjest Sørlig Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Det enkleste ville vært å ikke blande kulturer men nå er liksom det litt for sent 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Det enkleste ville vært å ikke blande kulturer men nå er liksom det litt for sent Samboern min er halvt utenlandsk, født og oppvokst i Norge og oppdratt på norskt vis, så kaller ikke akkurat dette å blande kulturer... 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Samboern min er halvt utenlandsk, født og oppvokst i Norge og oppdratt på norskt vis, så kaller ikke akkurat dette å blande kulturer... Fant du det ut? Når har du termin? Spennende med navn... Håper det ikke blir misnøye. 0 Siter
....AV Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 http://www.hf.uio.no/inl/an/sporjekassa/person/ 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Fant du det ut? Når har du termin? Spennende med navn... Håper det ikke blir misnøye. Nei jeg fant det ikke... Har termin i begynnelsen av august. jeg driter i (unnskyld uttrykket) hva han måtte mene om navnet.. Det er tross alt ikke hans unge! Både samboern og jeg og alle andre i fmailien synes det er kjempefint... : ) 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Nei jeg fant det ikke... Har termin i begynnelsen av august. jeg driter i (unnskyld uttrykket) hva han måtte mene om navnet.. Det er tross alt ikke hans unge! Både samboern og jeg og alle andre i fmailien synes det er kjempefint... : ) Ja, dere må jo ta navnet om dere liker det! Du kan kanskje spørre på småbarnsforumet om noen vet noe om navnet? De har jo ofte oppe navn. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Samboern min er halvt utenlandsk, født og oppvokst i Norge og oppdratt på norskt vis, så kaller ikke akkurat dette å blande kulturer... Det er spm. om navn nå på åpent, så heng deg på! 0 Siter
Sofline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 En god navnebok-biblioteket pleier å ha et godt utvalg. 0 Siter
Gjest Sørlig Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Samboern min er halvt utenlandsk, født og oppvokst i Norge og oppdratt på norskt vis, så kaller ikke akkurat dette å blande kulturer... Så hvorfor er det da et problem å kalle barnet det DU ønsker??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.