Gjest snarest mulig Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 For å få psykolog, må man da gjennom fastlegen? Er det det beste? Hvor langt tid kan det ta å få en psykolog da? Bor på vestlandet... 0 Siter
Gregga Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg tror du må ha henvisning, uten at jeg er helt sikker... Min fastlege sendte henvisning, jeg fikk brev fra psykologen med skjema jeg skulle fylle ut. Tar lang tid å få time, i hvertfall i Oslodistriktet, vestlandet vet jeg ikke. Veldig nyttig, så løp å gjør noe 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Man må ikke ha henvisning fra lege, man kan henvende seg til private psykologer også, men da koster det gjerne en del mer. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Det er lange ventelister i det offentlige systemet, og der går man gjennom fastlegen. I det private kan man få time mye raskere, men det er og mye dyrere. Det kostet 600,- for 45 minutter da jeg gjorde det for 4 år siden, og det kan du ikke sette på egenandelskortet. Med henvisning fra legen betaler man vel 245,- og kan sette dette på kortet. 0 Siter
Gjest hos oss er det gratis Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 I vår kommune har vi psykiatriske sykepleiere, og man kan gå dit helt gratis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.