Gå til innhold

Halsbetennelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har fått halsbetennelse, og har så vondt, så vondt...

Noen som har tips/kjerringråd å komme med som kan lindre litt?

..mannen er jo døden nær snart.. ;o)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er veldig plaget med halsbetennelse selv, og et råd fra meg er: kjøp et middel på apoteket som heter Hextril, og skyll/gurgle et par ganger om dagen. Det hjelper veldig raskt.

Gjest har ikke hatt det
Skrevet

Jeg er veldig plaget med halsbetennelse selv, og et råd fra meg er: kjøp et middel på apoteket som heter Hextril, og skyll/gurgle et par ganger om dagen. Det hjelper veldig raskt.

Å? Mannen min har ofte halsbetennelse. Vi har faktisk hextril i skapet, men jeg trodde ikke det hjalp i halsen?

Skrevet

Å? Mannen min har ofte halsbetennelse. Vi har faktisk hextril i skapet, men jeg trodde ikke det hjalp i halsen?

Joda, bare prøv... Men det er litt vanskelig å få skyllt langt nok bak i halsen liksom... men det renser godt opp, og dreper endel bakterier tror jeg.

serendipity
Skrevet

Om det er streptokokker burde han komme seg til legen og få en penicillin kur. Det blir borte uten også, men kan ta lang tid.

Annonse

Alill1365380691
Skrevet

Gurgle saltvann....dette dreper bakterier....Ubehagelig men hjelper! 1 ts salt i et glass lunket vann! Ikke svelg!

Skrevet

Gurgle hydrogenperoxyd. Det funker for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...