scindapsus Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Kjæresten har fått halsbetennelse, og har så vondt, så vondt... Noen som har tips/kjerringråd å komme med som kan lindre litt? ..mannen er jo døden nær snart.. ;o) 0 Siter
capeceline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg er veldig plaget med halsbetennelse selv, og et råd fra meg er: kjøp et middel på apoteket som heter Hextril, og skyll/gurgle et par ganger om dagen. Det hjelper veldig raskt. 0 Siter
Gjest har ikke hatt det Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg er veldig plaget med halsbetennelse selv, og et råd fra meg er: kjøp et middel på apoteket som heter Hextril, og skyll/gurgle et par ganger om dagen. Det hjelper veldig raskt. Å? Mannen min har ofte halsbetennelse. Vi har faktisk hextril i skapet, men jeg trodde ikke det hjalp i halsen? 0 Siter
capeceline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Å? Mannen min har ofte halsbetennelse. Vi har faktisk hextril i skapet, men jeg trodde ikke det hjalp i halsen? Joda, bare prøv... Men det er litt vanskelig å få skyllt langt nok bak i halsen liksom... men det renser godt opp, og dreper endel bakterier tror jeg. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Om det er streptokokker burde han komme seg til legen og få en penicillin kur. Det blir borte uten også, men kan ta lang tid. 0 Siter
Alill1365380691 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Gurgle saltvann....dette dreper bakterier....Ubehagelig men hjelper! 1 ts salt i et glass lunket vann! Ikke svelg! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Gurgle hydrogenperoxyd. Det funker for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.