Gå til innhold

Hvilken dvd kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest god helg
Skrevet

Clockwork (John Cleese). Og en med pilates.

Fortsetter under...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Salaam Bombay og Bahji on The Beach, reg. av Mira Nair.

Gjest god helg
Skrevet

Salaam Bombay og Bahji on The Beach, reg. av Mira Nair.

Hvilke filmer er dette?

skorpionfisken
Skrevet

En samle-cd med Queen.

Nå ønsker jeg meg den siste til Madrugada.

skorpionfisken
Skrevet

En samle-cd med Queen.

Nå ønsker jeg meg den siste til Madrugada.

dvd kjøper jeg ikke, så jeg tenkte helt feil da jeg så overskrifta.

Jeg pleier å leie dvd...

Oupps, det hender jo det kjøpes noe til barna. Harry Potter var vel den siste tror jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

En film som ikke er helt ny; Mystic River.

Annonse

Skrevet

"Gala in St.Petersburg", "Anna Netrebko, the woman, the voice" og "Swinging Bach".

ShitDiddelyDo
Skrevet

I går fikk jeg Seinfelt Sesong 3 og den nyoppussa versjonen av For A Few Dollars More i posten.

Har ikke sett For A Few Dollars More, og gleder meg som en unge til å se den. :)

Gjest god helg
Skrevet

I går fikk jeg Seinfelt Sesong 3 og den nyoppussa versjonen av For A Few Dollars More i posten.

Har ikke sett For A Few Dollars More, og gleder meg som en unge til å se den. :)

Hvilken film er det? Tror ikke jeg har sett den. Seinfeld er kjempemorsomt! Vet du hvor mange sesonger det ble?

Gjest god helg
Skrevet

dvd kjøper jeg ikke, så jeg tenkte helt feil da jeg så overskrifta.

Jeg pleier å leie dvd...

Oupps, det hender jo det kjøpes noe til barna. Harry Potter var vel den siste tror jeg.

Det gjør da ingenting:) Så kan noen få cd-tips;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvilken film er det? Tror ikke jeg har sett den. Seinfeld er kjempemorsomt! Vet du hvor mange sesonger det ble?

Er ikke sikker på hvor mange sesonger det ble.

Du har hørt om The Good, The Bad and The Ugly?

Vel, dette er en av tre filmer Sergio Leone laget om "the man with no name" i Clinterns skikkelse.

For A Few Dollars More er nummer to i denne trilogien.

The Good, The bad... er en av mine favorittfilmer, og For A Few Dollars More skal også være en av de beste westernfilmene laget.

Så jeg gleder meg til å se den. :)

Annonse

Gjest god helg
Skrevet

Er ikke sikker på hvor mange sesonger det ble.

Du har hørt om The Good, The Bad and The Ugly?

Vel, dette er en av tre filmer Sergio Leone laget om "the man with no name" i Clinterns skikkelse.

For A Few Dollars More er nummer to i denne trilogien.

The Good, The bad... er en av mine favorittfilmer, og For A Few Dollars More skal også være en av de beste westernfilmene laget.

Så jeg gleder meg til å se den. :)

Ja, jeg har sett den (The good..). Hva heter den tredje filmen da? Det er visst noen filmer jeg må få sett!

Skrevet

Harry Potter og fangen fra Azkaban og Oppdrag Nemo.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg har sett den (The good..). Hva heter den tredje filmen da? Det er visst noen filmer jeg må få sett!

Den heter A Fistfull Of Dollars, og er den første i trilogien.

Skal naturligvis skaffe den også veldig snart, for også den er nå (i dag, tror jeg) utgitt i en nyoppusset utgave. :)

Gjest god helg
Skrevet

Den heter A Fistfull Of Dollars, og er den første i trilogien.

Skal naturligvis skaffe den også veldig snart, for også den er nå (i dag, tror jeg) utgitt i en nyoppusset utgave. :)

Det er fint å glede seg til "nye" filmer! Jeg skal skrive opp titlene:) Har du mange filmer hjemme? Vet du om dvd'er varer lengre enn cd'er?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er fint å glede seg til "nye" filmer! Jeg skal skrive opp titlene:) Har du mange filmer hjemme? Vet du om dvd'er varer lengre enn cd'er?

Jeg har noen filmer.

Her er de:

http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Keyzer

(For A Few Dollars More har jeg ikke registert ennå. Den utgivelsen jeg har er for ny. Kommer vel ut i dag, selv om jeg fikk den i går).

Skrevet

"De urolige" og "Colleteral".

Meget bra filmer begge:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...