Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gladiol

Om noen fra en spørreundersøkelse hadde spurt meg om størrelsen hadde noe å si, ville jeg selvsagt ha sagt ja. For størrelsen har jo noe å si - men jeg har jo ikke svart på _hva_ den har å si!

Jeg har ikke sagt den bør være verken liten, stor eller medium - jeg har bare sagt at for meg, betyr størrelsen noe. Av en eller annen (maskulin?) grunn, går da de fleste (menn?) ut fra at dersom størrelsen betyr noe, så må den være _stor_!

Men i tilfellet mitt, for eksempel, er det viktig for meg at den _ikke_ er for stor, _ikke_ er for liten - men at den er passe - for meg. Og aller viktigst - at den som eier den, er ok.

Så ja visst - størrelsen betyr noe - men hva den betyr, tror jeg er like individuelt som alt annet! Det vil si at for flertallet så vil gjennomsnittlig være bra - og det er jo greit, da - for alle oss gjennomsnitts mennesker, ikke sant?

Men som sagt - størrelsen har noe å si - for alle - så hvis man vil spørre om slikt, må man også spørre om mer - nemlig _hva_ størrelsen har å si. Da får man nok et riktigere inntrykk.

så enig, så enig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...