Gå til innhold

sinnsykt tannverk

Anbefalte innlegg

Gjest ikke_få_bulimi
Skrevet

jeg har så grusomt tannverk nå. Føles ut som om jeg har ti kariuser og baktuser på ene siden av munnen min. Tingen er at jeg er på attføring , får hjelp av sosialkontoret. Har såvidt penger til mat og klær og sånt. akkurat fått frikort..så gått mye penger til det også i det siste.

noen som vet om noen tannlegestudenter som jobber gratis eller noe?

snart går jeg i verktøykassa og trekker den ut selv.

Fortsetter under...

Alill1365380691
Skrevet

Går du til psykolog? Da har du itilfelle krav på fri tannlegebehandling dersom du får en erklæring fra psykologen om at du trenger psykologbehandling noen mnd (husker ikke eksakt) fremover.....

Gjest ikke_få_bulimi
Skrevet

Går du til psykolog? Da har du itilfelle krav på fri tannlegebehandling dersom du får en erklæring fra psykologen om at du trenger psykologbehandling noen mnd (husker ikke eksakt) fremover.....

jo , går til psykiater , gått der lenge og skal nok gå en stund enda.

men aldri hørt om det du nevner?

hørt noe om at du kan få hjelp dekket noe hvis du sliter med bulimi da.

Skrevet

Gjelder ikke det bare hvis du er under psykiatrisk behandling i hjemmesykepleien?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...