Gjest ikke_få_bulimi Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 jeg har så grusomt tannverk nå. Føles ut som om jeg har ti kariuser og baktuser på ene siden av munnen min. Tingen er at jeg er på attføring , får hjelp av sosialkontoret. Har såvidt penger til mat og klær og sånt. akkurat fått frikort..så gått mye penger til det også i det siste. noen som vet om noen tannlegestudenter som jobber gratis eller noe? snart går jeg i verktøykassa og trekker den ut selv. 0 Siter
Alill1365380691 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Går du til psykolog? Da har du itilfelle krav på fri tannlegebehandling dersom du får en erklæring fra psykologen om at du trenger psykologbehandling noen mnd (husker ikke eksakt) fremover..... 0 Siter
Gjest ikke_få_bulimi Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Går du til psykolog? Da har du itilfelle krav på fri tannlegebehandling dersom du får en erklæring fra psykologen om at du trenger psykologbehandling noen mnd (husker ikke eksakt) fremover..... jo , går til psykiater , gått der lenge og skal nok gå en stund enda. men aldri hørt om det du nevner? hørt noe om at du kan få hjelp dekket noe hvis du sliter med bulimi da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Går du til psykolog? Da har du itilfelle krav på fri tannlegebehandling dersom du får en erklæring fra psykologen om at du trenger psykologbehandling noen mnd (husker ikke eksakt) fremover..... Gjelder ikke det bare hvis du er under psykiatrisk behandling i hjemmesykepleien? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.