amber sun Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Har igrunn vært litt drittdag. Den ene sønnen i huset datt og slo hånden sin, er på sykehuset med sin far nå og får på gips. Det eneste vi er glade for er at vi ikke hadde planlagt noen påskeferie med skiturer og slalåm. Ser også ut til å være en liten brist slik at han er klar for 17.mai toget. Spiller nemlig trompet i korps ) Blir nok noen glass vin i kveld for å feire at ferien har begynt. Den er jeg med på. Kjøpte en vinkartong idag *skål for ferie!* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Den er jeg med på. Kjøpte en vinkartong idag *skål for ferie!* Har noen flasker liggende, men skulle gjerne hatt en hel kartong eller to (påsken er laaaang). Det blir nok en rå med det i morgen da blir det handlet inn ) God påske til deg også! 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Enig. Her kommer jeg hjem til nytt bad og så er hele huset grisa ned. Jævla håndverkere sier jeg som ikke rydder opp etter seg. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 DEN innstillingen støtter jeg! Alt blir bedre ved å kjøpe et par nye sko, ei ny veske eller et klesplagg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Men da får du kose deg med litt vin i kveld..(Jeg har også lyst på nye sko!!) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ser på reklamen over at hvis du bruker canesten får du ett problem mindre!! Thiihii... Litt dårlig humor idag,men med fire timers søvn inatt, så må det være lov =) Kan trøste deg med at jeg har hatt et drittdøgn! Helvetes SAS sier jeg bare!! 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Ser på reklamen over at hvis du bruker canesten får du ett problem mindre!! Thiihii... Litt dårlig humor idag,men med fire timers søvn inatt, så må det være lov =) Kan trøste deg med at jeg har hatt et drittdøgn! Helvetes SAS sier jeg bare!! Så er vi i samme båt, i det minste Og ikveld har jeg tenkt å kose meg, åkke som. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Enig. Her kommer jeg hjem til nytt bad og så er hele huset grisa ned. Jævla håndverkere sier jeg som ikke rydder opp etter seg. Hørtes ikke ut som du hadde hatt det så veldig festlig, du heller, Dorthe. Får trøste oss med at vi er i samme båt, i det minste. Og at nå er det helg... 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Men da får du kose deg med litt vin i kveld..(Jeg har også lyst på nye sko!!) Det skal jeg gjøre, vet du. Nye sko er digg. Det lyser faktisk opp tilværelsen betraktelig å finne noen nye, lekre sko! 0 Siter
Soplimen Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Enig. Her kommer jeg hjem til nytt bad og så er hele huset grisa ned. Jævla håndverkere sier jeg som ikke rydder opp etter seg. På badet er det kvinnen som regjerer! 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 DEN innstillingen støtter jeg! Alt blir bedre ved å kjøpe et par nye sko, ei ny veske eller et klesplagg. "Alt blir bedre ved å kjøpe et par nye sko, ei ny veske eller et klesplagg." Ja, ikke sant? Det er i det minste godt det fins effektive midler mot en grå dag Nye, lekre sko er digg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Så er vi i samme båt, i det minste Og ikveld har jeg tenkt å kose meg, åkke som. Jeg og!! I kveld skal det bare slappes av. Herlig 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Det skal jeg gjøre, vet du. Nye sko er digg. Det lyser faktisk opp tilværelsen betraktelig å finne noen nye, lekre sko! Eller en ny veske! Jeg skal også kose meg med god drikke i dag;) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Eller en ny veske! Jeg skal også kose meg med god drikke i dag;) Enig! Man kan vel aldri få for mange sko og vesker! Ikveld kan vi jo drikke litt og taste innimellom idol og skavlan, hehe. (har ikke tenkt å drikke så mye som sist fredag, altså ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Enig! Man kan vel aldri få for mange sko og vesker! Ikveld kan vi jo drikke litt og taste innimellom idol og skavlan, hehe. (har ikke tenkt å drikke så mye som sist fredag, altså ) Jeg skal til en venninne klokken åtte, men jeg skal ikke være der til langt på natt. Så da kan det hende jeg kommer innom her.. 0 Siter
Elbereth Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Her er det snakk om drittuke. Verken mer eller mindre. *sliten* 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Her er det snakk om drittuke. Verken mer eller mindre. *sliten* Det virker som at det er bra påsken kommer, så mange som hang seg på i samme båt her... 0 Siter
Gyda Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Da kan dagen i morra bare bli bedre. Du får prøve å trøste deg med det. ) ) ) ) ) 0 Siter
Gyda Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Enig! Man kan vel aldri få for mange sko og vesker! Ikveld kan vi jo drikke litt og taste innimellom idol og skavlan, hehe. (har ikke tenkt å drikke så mye som sist fredag, altså ) Jeg henger meg på her - jeg vant en flaske rødvin på jobben i dag og selv om jeg har flere, så er jo fredag og påskeferie og og - en veldig god anledning til spretting. Men jeg stopper nok også før jeg kommer dit du var for en uke siden. Jeg skal opp kl 0600 og kjøre åtte timer i morra. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 jeg vet ikke hvor på østlandet du bor, men jeg mener å ha fortalt deg hvor jeg kommer fra inne på msn, og her er det ivertfal strålende sol. Solen kom litt senere til mitt Østland :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.