Gå til innhold

Helvetes drittdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøst deg med at min dag har vært værre. Svogeren min har fått blodpropp i hjernen etter en bilulykke, og legene kan ikke gjøre noe mer... Nå venter vi bare på den endelige beskjeden...

:(

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

28

• Tottlå

9

• Mary Poppins

8

• Hønemoren

5

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Enig! Man kan vel aldri få for mange sko og vesker!

Ikveld kan vi jo drikke litt og taste innimellom idol og skavlan, hehe. (har ikke tenkt å drikke så mye som sist fredag, altså ;) )

Hei! Er du ikke her nå?

hare1365380455
Skrevet

Jeg henger meg på her - jeg vant en flaske rødvin på jobben i dag og selv om jeg har flere, så er jo fredag og påskeferie og og - en veldig god anledning til spretting.

Men jeg stopper nok også før jeg kommer dit du var for en uke siden. Jeg skal opp kl 0600 og kjøre åtte timer i morra.

Det var en lang kjøretur! Håper du får en fin dag:)

Skrevet

Trøst deg med at min dag har vært værre. Svogeren min har fått blodpropp i hjernen etter en bilulykke, og legene kan ikke gjøre noe mer... Nå venter vi bare på den endelige beskjeden...

:(

*Sender mange trøsteklemmer til deg*

Det var en trist beskjed å få.

Skrevet

*Sender mange trøsteklemmer til deg*

Det var en trist beskjed å få.

Takk :)

Skrevet

Bare sifra om du skulle trenge selskap;-)

Du er feig som ikke svarer!

Dersom du er den jeg tror du er, så gidder jeg aldri mer å svare på noen av dine innlegg mer. Og glem å svare meg heretter. Fy faen altså!

Skrevet

Så deilig med en drittdag i ny og ne da!

Men i dag er det lørdag!

Hurra!

Skrevet

Så deilig med en drittdag i ny og ne da!

Men i dag er det lørdag!

Hurra!

ja idag er det lørdag, og mye bedre :)

Skrevet

Du er feig som ikke svarer!

Dersom du er den jeg tror du er, så gidder jeg aldri mer å svare på noen av dine innlegg mer. Og glem å svare meg heretter. Fy faen altså!

Han har svart.

Det er iorden, vi har ordna opp og jeg er verken redd eller sinna lenger.

:)

Skrevet

Han har svart.

Jeg har også fått en beklagelse, også den uten å fortelle hvem han er, eller hvorfor han sender en mail til akkurat meg/oss. Jeg har aldri vært redd, men jeg syns slike spøker er skikkelig dårlige, har dårlige erfaringer med lignende fra tidligere.

Dessuten så burde denne fyren søren meg sagt hvem han var, han har hatt over en uke på seg. Det finnes mange gærninger der ute, og jeg kunne jo ikke vite hvor han fikk adressen fra. Kanskje vi vet hvem det er, men det er ikke fordi han har sagt det selv, og akkurat det syns jeg er feigt. Spøken kunne vært morsom dersom den ikke drøyde så lenge som dette. Rødvin eller ikke rødvin.

Samma for meg om jeg kanskje virker snerpete nå, jeg syns det er tåpelig å drive hemmelighetskremmeri med hvem han er. Det er nå meg.

Skrevet

Han har svart.

Kanskje du har skværet opp, men jeg har ikke. En anonym beklagelse duger ikke hos meg, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...