Gjest påskekyllingen Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hva opplevde du det siste året? 0 Siter
Gregga Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ganske mye, men viktigst: 1. Operert i foten etter mange, lange måneder med intense smerter. Så langt ser det ut til at det har vært vellykket! Jihuu!!! 2. 100 % friskmeldt fra Radiumhospitalet etter 12 år!! Jihuuuu - jihuuuu! 3.Blitt veldig veldig bra, etter en tung depresjon! Jihuuu! Se her da folkens, høres ut som den hypokonderen, he he. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ja siden noen har begynt med negative ting så kan jo jeg fortsette. Slutten av januar ble jeg kjempesyk. Ble liggende vannrett med svimmelhet og kvalme til midten av april. Da ble jeg lagt inn på Rikshospitalet hvor jeg etter 8 uker fikk en diagnose. Begynte på medisin i juni. Har vært sykmeldt hele tiden, begynner å bli bedre og håper 2005 blir året jeg ble helt bra igjen ) 0 Siter
Gjest swix Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Fått barnehageplass, kjøpt leilighet og nå skal jeg begynne å jobbe litt også. Det negative som har skjedd er at bilen streika total og studiet mitt går ikke så susende. Men alt i alt så går alt så meget bedre nu. 0 Siter
Gjest for real Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Masse!! Litt av det er: Mange små (og litt større) deilige ferier, 2 bryllup, innbrudd i leiligheten i sommerferien :|, ørti bilsammenbrudd, dårlig helse, begynt å trene, bedre helse, litt vektnedgang, datatrøbbel, jobben brant ned, stress og en vanvittig deilig forelskelse!! ) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Å få tilbud om jobb og senere få trukket tilbudet tilbake, bli storesøster (og samtidig reservemamma) til verdens søteste lille jente (vi feirer 1 årsdag i påska), fikk jobb igjen og beholdt den året ut (så lang var kontrakten), ørten bursdager, ferie i København... så var det ikke mer tror jeg. 0 Siter
Blåmor Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Fått skolejente, vært på koselige ferier, bytte av jobb og bedre økonomi. Opplevd mange steg i utviklingen hos barna mine. Ikke minst en kjempefin dag der mannen min overrasket meg på bryllupsdagen med barnevakt og full service! 0 Siter
Gjest Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Masse fælt og noe bra... Hadde en spontanabort når jeg endelig hadde blitt gravid... Ble gravid igjen Mannen min, svigerinna og svogeren min var innblandet i en bilulykke, ble skadet og kom på sykehus... Mistet jobben min som jeg stortrivdes i... Mistet bestefaren min... Mannen min ville gå fra meg, men vi klarte å finne sammen igjen... Moren min ble skadet i en MC ulykke... Fødte ei frisk jente Mannen min må i fengsel pga bilulykka han var med i... Svogeren min ligger nå for døden etter _enda_ en bilulykke... Har vært utrolig mye grusomt det siste året - håper vi har fått vår dose nå... Lillejenta hjelper meg å holde humøret oppe... Har noen noen trøstende ord til meg så takker jeg og bukker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.