Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Er det bare hos meg DOL går som sirup....._igjen_? 0 Siter
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Her var det også sirup... Nå trodde jeg hele greia skulkle si PANG! Men det var akkuratt som om det løsna opp nå! 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Nå trodde jeg hele greia skulkle si PANG! Men det var akkuratt som om det løsna opp nå! "Nå trodde jeg hele greia skulkle si PANG! :D" hehe, det er alltid det jeg frykter også At det bare skal, ja, eksplodere eller noe sånt. Bilen, f eks, hvis den lagar rare lyder. Så venter jeg omtrent at det skal eksplodere noe hvert øyeblikk (Eller som den dagen jeg skrev om da det var så mye snø, og jeg trodde hjula bare skulle trille av bilen fordi alt rista sånn inni bilen...hehe) 0 Siter
pip Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ikke her. Men var det ikke noen linjer i Oslo som har hengt da? 0 Siter
Tottlå Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 "Nå trodde jeg hele greia skulkle si PANG! :D" hehe, det er alltid det jeg frykter også At det bare skal, ja, eksplodere eller noe sånt. Bilen, f eks, hvis den lagar rare lyder. Så venter jeg omtrent at det skal eksplodere noe hvert øyeblikk (Eller som den dagen jeg skrev om da det var så mye snø, og jeg trodde hjula bare skulle trille av bilen fordi alt rista sånn inni bilen...hehe) Hehehe...så morsomt å lese at det ikke bare er meg som er såååå pessimistisk!!! Idag datt en dingseboms av vindusviskeren....noe av en skrue tror jeg............men nå venter jeg helst at hele motoren skal fyke i lufta....! Skal vedde på at bilen min alldri overlever vinteren!!! 0 Siter
collins Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Snakk med hun Melonas-dama som var IT-support i går kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.