Gå til innhold

Hvor mange blir uten dol i påska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jeg hjemme alene jeg da?

*snufs*

Liker ikke å være alene jeg.

*dobbeltsnufs*

Fortsetter under...

fei1365380229
Skrevet

Skal heller ingen plass, men blir nok ikke så aktiv da hele familien har ferie :o)

Skrevet

Jeg skal være her!

Fant nettopp ut at det går an å puppe med en arm og dole med andre armen. ;) Men vet ikke om det går like bra på andre sida.

Skrevet

Jeg skal være her!

Fant nettopp ut at det går an å puppe med en arm og dole med andre armen. ;) Men vet ikke om det går like bra på andre sida.

Ammepute er tingen vettu.

Da kan du legge henne oppå den og lene deg over mot tastaturet, mens hun henger i puppen;o)

Annonse

Skrevet

Neida, nå har til og med jeg kommet hjem igjen så alene her inne blir du ikke :o)

Gjest midia
Skrevet

Jeg blir her jeg også.

Ikke så ofte for vi er flere som vil være på nett her og vi skal ut på påsketurer for så å vende nesa hjem om ettermiddagen.

Mary Poppins
Skrevet

jeg blir borte fra onsdag til søndag, men ellers er jeg her :)

Gjest hellig stund
Skrevet

Jeg skal være her!

Synes amminga er hellig jeg, skal være en kosestund for mor og barn.

Annonse

fei1365380229
Skrevet

Amming og dol. Det blir jo dobbelt kosestund da da :o)

Skrevet

Ja, jeg visste nok at det ble kommentert. ;)

Gjest hellig stund
Skrevet

Ja, jeg visste nok at det ble kommentert. ;)

Ja, klarte ikke å dy meg å være litt moraliserende:) Men regner med det ikke er noe du gjør hver gang, en gang innimellom går nok bra:)

Gjest prust
Skrevet

Jeg skal være her!

Det har jeg gjort mange ganger - effektivt tidsbruk :-)

Jeg klarer det imidlertid bare på venstre pupp - klarer ikke å manøvrere musa med venstre hånd!

Skrevet

Om man har en tass som vil ha mat annenhver time og bruker en time hver gang, kan man fort ombestemme seg på det punktet....

Skrevet

Ja, klarte ikke å dy meg å være litt moraliserende:) Men regner med det ikke er noe du gjør hver gang, en gang innimellom går nok bra:)

Men er det greit å høre på radioen når man ammer da? Eller se på tv? Og det å se på tv og det å dole er ikke så veldig forskjellig.

For all del, det er nok ikke noe jeg kommer til å gjøre hver gang, hun sover jo tross alt 8 timer om dagen og 8 timer om natta, som jeg kan bruke til internett og andre ting. Men jeg var nødt til å teste i stad da pcen stod lagelig til ved siden av meg i sofaen og høyrehånda var ledig.

Gjest prust
Skrevet

Jeg blir totalt uten DOL. Kommer nok til å få abstinenser :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...