Lurveline Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Har jeg fått nytt bilde der inne nå? Hadde det der problemet med at det gamle viste, og ikke det nye... kun jeg som så det:( Har der komt nye? *nyskjerrig* Klikk alt og F4 samtidig når du er inne på siden, da får du oppdatert den. Hadde samme problemet jeg også og måtte ty til min dataproffe bror. 0 Siter
Mistera Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Det er et annet bilde av deg som ligger der nå enn før. Første jeg så var i svarthvitt, det som er der nå er i farger. Det er vel dette som er det nye du mener? (kan jo ikke gå mer i detaljer her, da ) Suuupert:) da funker det:) da er jeg også i farger! 0 Siter
Mistera Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Sjekket nå, og ja nå har det nye bildet kommet opp :0) Jippiiii:) endelig i farger:D 0 Siter
amber sun Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Klikk alt og F4 samtidig når du er inne på siden, da får du oppdatert den. Hadde samme problemet jeg også og måtte ty til min dataproffe bror. Jeg måtte jo prøve det jeg da. Trykket alt og F4 samtidig, og det eneste som skjedde var at hele siden forsvant. Som om jeg trykket på krysset øverst i høyre hjørne, altså. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg måtte jo prøve det jeg da. Trykket alt og F4 samtidig, og det eneste som skjedde var at hele siden forsvant. Som om jeg trykket på krysset øverst i høyre hjørne, altså. Ja vel, det funka her i allefall. Prøv med Ctrl, alt og F4 samtidig da, for det var det han sa jeg måtte gjøre først, men dét funka ikke hos meg. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Ja vel, det funka her i allefall. Prøv med Ctrl, alt og F4 samtidig da, for det var det han sa jeg måtte gjøre først, men dét funka ikke hos meg. Vel, ruta forsvant ihvertfall ikke når jeg prøvde det. Men jeg trenger egentlig ikke å finne ut av det, for dol-galleriet har alltid blitt oppdatert her. Måtte bare teste, vettu hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.