Gjest Mange gode for tiden! Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hvilket band/hvem mener du at det er? 0 Siter
Velouria Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Det må nok bli Madrugada, , Ricochets, Motorpsycho og Big Bang (selvom jeg _hater_ girl in oslo). Artister man vet leverer greiene sine alltid. Og Bjørn Berge må nevnes. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jokke. Ingen kan måle seg. Dessverre er han dau. Av nålevende artister: Dimmu Borgir. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg er jo helt ut så jeg aner knapt hvem de andre snakker om. Selv har jeg dilla på Åge Aleksandersen for tiden. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Det må nok bli Madrugada, , Ricochets, Motorpsycho og Big Bang (selvom jeg _hater_ girl in oslo). Artister man vet leverer greiene sine alltid. Og Bjørn Berge må nevnes. Madrugada er kjempebra! Skal kjøpe den plata imorgen 0 Siter
Velouria Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg er jo helt ut så jeg aner knapt hvem de andre snakker om. Selv har jeg dilla på Åge Aleksandersen for tiden. Og det tør du å si høyt 0 Siter
Velouria Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Madrugada er kjempebra! Skal kjøpe den plata imorgen Veldig godt kjøp, hele skiva er bra. Treåringen er helt frelst "sett på Sivert mamma! Ma-dru-gada, nå!" Det varmer godt i en rockesjel 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Og det tør du å si høyt Bare såvidt. ) Men "Hymne til de mørke soverom" er bare nydelig altså! 0 Siter
Velouria Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Bare såvidt. ) Men "Hymne til de mørke soverom" er bare nydelig altså! *grøss* 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 *grøss* *Flirer* Hver sin smak vet du. ) 0 Siter
Velouria Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 *Flirer* Hver sin smak vet du. ) Joda, jeg vet jo at du og jeg aldri vil komme noen vei med å diskutere musikk. Vi er jo _helt_ på hver vår side. 0 Siter
Lluvia Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ikke noe hvilket, men ganske mange egentlig Men er litt lite oppdatert nå for tiden på norsk men liker: Madrugada (selv om Sivert har en litt vill engelsk diksjon - men kjempefin stemme og musikere), og så liker jeg Thomas Dybdahl. I ungdommen:-) Mye Raga, Jokke og Dum Dum Mye rødvin til Jan Eggum, Radka Toneff (fantastisk), Sidsel Endresen. Synes feks. tidlig Bel Canto var bra og så hadde jeg dilla på Folk og Røvere en stund. Til barna tyr jeg ofte til De Lillos og Lillebjørn Nilsen.. Sikkert flere også som jeg ikke kommer på i farten. 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Uh, sånne spørsmål sliter jeg med. Det er mange som er gode, og det er så mange forskjellige musikkstiler. Jeg er en stor fan av Lillebjørn Nilsen, og jeg får deilige frysninger på ryggen av Madrugada. Jeg liker forøvrig alle de Velouria nevner. 0 Siter
Gyda Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Marius Müller var bra! Svært bra! Mannen min skrev teksten til den siste låta Marius Müller spilte inn før han døde. Og tro det eller ei: Tittelen var "Den siste låta". 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Mannen min skrev teksten til den siste låta Marius Müller spilte inn før han døde. Og tro det eller ei: Tittelen var "Den siste låta". Oj. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.