Gå til innhold

Beste norske band/artist?

Anbefalte innlegg

Gjest Mange gode for tiden!
Skrevet

Hvilket band/hvem mener du at det er?

Fortsetter under...

Skrevet

Det må nok bli Madrugada, , Ricochets, Motorpsycho og Big Bang (selvom jeg _hater_ girl in oslo). Artister man vet leverer greiene sine alltid. Og Bjørn Berge må nevnes.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jokke. Ingen kan måle seg. Dessverre er han dau.

Av nålevende artister: Dimmu Borgir.

Skrevet

Jeg er jo helt ut så jeg aner knapt hvem de andre snakker om. Selv har jeg dilla på Åge Aleksandersen for tiden.

Annonse

Skrevet

Det må nok bli Madrugada, , Ricochets, Motorpsycho og Big Bang (selvom jeg _hater_ girl in oslo). Artister man vet leverer greiene sine alltid. Og Bjørn Berge må nevnes.

Madrugada er kjempebra! Skal kjøpe den plata imorgen :)

Skrevet

Jeg er jo helt ut så jeg aner knapt hvem de andre snakker om. Selv har jeg dilla på Åge Aleksandersen for tiden.

Og det tør du å si høyt ;)

Skrevet

Madrugada er kjempebra! Skal kjøpe den plata imorgen :)

Veldig godt kjøp, hele skiva er bra. Treåringen er helt frelst "sett på Sivert mamma! Ma-dru-gada, nå!" Det varmer godt i en rockesjel ;)

Skrevet

Og det tør du å si høyt ;)

Bare såvidt. :o) Men "Hymne til de mørke soverom" er bare nydelig altså!

Skrevet

Bare såvidt. :o) Men "Hymne til de mørke soverom" er bare nydelig altså!

*grøss*

Skrevet

*grøss*

*Flirer* Hver sin smak vet du. :o)

Skrevet

*Flirer* Hver sin smak vet du. :o)

Joda, jeg vet jo at du og jeg aldri vil komme noen vei med å diskutere musikk. Vi er jo _helt_ på hver vår side.

Annonse

Skrevet

Ikke noe hvilket, men ganske mange egentlig

Men er litt lite oppdatert nå for tiden på norsk men liker: Madrugada (selv om Sivert har en litt vill engelsk diksjon - men kjempefin stemme og musikere), og så liker jeg Thomas Dybdahl.

I ungdommen:-) Mye Raga, Jokke og Dum Dum

Mye rødvin til Jan Eggum, Radka Toneff (fantastisk), Sidsel Endresen.

Synes feks. tidlig Bel Canto var bra og så hadde jeg dilla på Folk og Røvere en stund.

Til barna tyr jeg ofte til De Lillos og Lillebjørn Nilsen..

Sikkert flere også som jeg ikke kommer på i farten.

Skrevet

Uh, sånne spørsmål sliter jeg med. Det er mange som er gode, og det er så mange forskjellige musikkstiler. Jeg er en stor fan av Lillebjørn Nilsen, og jeg får deilige frysninger på ryggen av Madrugada. Jeg liker forøvrig alle de Velouria nevner.

Skrevet

Marius Müller var bra! Svært bra!

Mannen min skrev teksten til den siste låta Marius Müller spilte inn før han døde. Og tro det eller ei: Tittelen var "Den siste låta".

Skrevet

Mannen min skrev teksten til den siste låta Marius Müller spilte inn før han døde. Og tro det eller ei: Tittelen var "Den siste låta".

Oj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...