Gå til innhold

Hjelp - skaffe p-piller i Spania?

Anbefalte innlegg

Gjest Kløneturist

Hjelp! Jeg skal reise til Spania i morgen, og oppdaget nettopp at jeg ikke har det nye p-pille-brettet som jeg trodde jeg hadde... Rekker ikke apoteket i morgen... Noen som har erfaring med å skaffe piller i Spania? Kan et apotek der ringe til apoteket i Norge og bekrefte resepten? Finnes Yasmin i Spania? Eller er halve ferien spolert..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178152-hjelp-skaffe-p-piller-i-spania/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kløneturist

Hvordan skal du komme deg til Gardermoen? Kan du ta flytoget, kan du gå innom jernbanetorget apotek, det er døgnåpent.

Er det ikke et vaktapotek åpent der du bor i kveld?

Ja men... Jeg har en resept som ligger på at apotek som stengte kl 18, og jeg oppdaget selvsagt dette kl 18.30. Tror dere det kan gå likevel? Jeg har den gamle esken med klistrelappen...

Gjest vaktapotek

Ja men... Jeg har en resept som ligger på at apotek som stengte kl 18, og jeg oppdaget selvsagt dette kl 18.30. Tror dere det kan gå likevel? Jeg har den gamle esken med klistrelappen...

Det er vel en fair sjanse for at du får kjøpt et brett piller (ta med pilleesken, og spaniabillettene, slik at de på vaktapoteket ser grunnen til at du ikke får kjøpt dem i morgen). _Mye_ større sjanse enn å få tak i pillene i Spania, ihvertfall!

Annonse

Gjest prøv hjemme først

Fikk ikke tak i mitt p-pillemerke på Grand Canaria, men generelt er de mye mindre restrektive mht resepter i Spania.

Jeg ville prøvd et kveldsåpent apotek her hjemme før du drar, hvis du ikke får kjøpt et brett, kjøper du godt med kondomer, og prøver å få tak i pillene i Spania.

Fikk ikke tak i mitt p-pillemerke på Grand Canaria, men generelt er de mye mindre restrektive mht resepter i Spania.

Jeg ville prøvd et kveldsåpent apotek her hjemme før du drar, hvis du ikke får kjøpt et brett, kjøper du godt med kondomer, og prøver å få tak i pillene i Spania.

Jeg tror vedkommende var opptatt av å ha pillene for i tillegg å kunne holde en kontroll på menstruasjonen. Da hjelper det ikke med kondomer :-)

Gjest Badeturist (ex kløneturist)

Det er vel en fair sjanse for at du får kjøpt et brett piller (ta med pilleesken, og spaniabillettene, slik at de på vaktapoteket ser grunnen til at du ikke får kjøpt dem i morgen). _Mye_ større sjanse enn å få tak i pillene i Spania, ihvertfall!

Nå har det iallfall ordnet seg for min del! Døgnåpne apotek har "kriseløsning" der man får ett brett, betaler for hele esken, og kommer tilbake med resept senere. Fungerte fint, også uten billetter! *lykkelig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...