Gjest har ikke helt skjønt det Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hva er så spesielt med dette? Er det som vanlig fiske? noe for jenter? 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hva er spennedne med fiske generelt?? enten FÅR man fisk eller så FAÅ MAN IKKE. Ett av to.. liksom finnes jo ikke spennende... 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hvis jeg skal fiske så gjør jeg det for kosens skyld. Orker ikke stå uti kaldt vann å kaste gang på gang.. Men en sommerkveld i putt-putt-båten på hytta , med en kompis/kjæreste eller venninne og kald pils er suverent. : ) Nattbad etterpå. Vi får kanskje abbor eller gjedde da hvis vi får noe.. 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hvis jeg skal fiske så gjør jeg det for kosens skyld. Orker ikke stå uti kaldt vann å kaste gang på gang.. Men en sommerkveld i putt-putt-båten på hytta , med en kompis/kjæreste eller venninne og kald pils er suverent. : ) Nattbad etterpå. Vi får kanskje abbor eller gjedde da hvis vi får noe.. 0 Siter
Moraki Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hva er spennedne med fiske generelt?? enten FÅR man fisk eller så FAÅ MAN IKKE. Ett av to.. liksom finnes jo ikke spennende... Er nok andre ting jeg heller gjør enn å fiske, for å si det sånn. 0 Siter
Gjest har ikke helt skjønt det Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Hva er spennedne med fiske generelt?? enten FÅR man fisk eller så FAÅ MAN IKKE. Ett av to.. liksom finnes jo ikke spennende... Den mest spennende fiske opplevelsen noen gang var den gangen jeg fikk noe veldig tungt på kroken og det viste seg å være en plastikkpose ) 0 Siter
Blåmor Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Kjenner flere jenter som liker fluefiske. Selv synes jeg det er altfor kjedelig og ensformig å fiske. Kan til nød være med hvis jeg har en god bok jeg kan lese.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Fisking er gørr uansett! I alle varianter vil jeg tro 0 Siter
noami Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Synes det er gøy jeg Kos når en er alene med kjæresten og kan avslutte med litt naturkos =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.