Gå til innhold

hva er så spennende med fluefiske?

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke helt skjønt det
Skrevet

Hva er så spesielt med dette? Er det som vanlig fiske?

noe for jenter?

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

Hva er spennedne med fiske generelt?? enten FÅR man fisk eller så FAÅ MAN IKKE. Ett av to.. liksom finnes jo ikke spennende...

Skrevet

Hvis jeg skal fiske så gjør jeg det for kosens skyld. Orker ikke stå uti kaldt vann å kaste gang på gang.. Men en sommerkveld i putt-putt-båten på hytta , med en kompis/kjæreste eller venninne og kald pils er suverent. : ) Nattbad etterpå.

Vi får kanskje abbor eller gjedde da hvis vi får noe..

Skrevet

Hvis jeg skal fiske så gjør jeg det for kosens skyld. Orker ikke stå uti kaldt vann å kaste gang på gang.. Men en sommerkveld i putt-putt-båten på hytta , med en kompis/kjæreste eller venninne og kald pils er suverent. : ) Nattbad etterpå.

Vi får kanskje abbor eller gjedde da hvis vi får noe..

Skrevet

Hva er spennedne med fiske generelt?? enten FÅR man fisk eller så FAÅ MAN IKKE. Ett av to.. liksom finnes jo ikke spennende...

Er nok andre ting jeg heller gjør enn å fiske, for å si det sånn.

Gjest har ikke helt skjønt det
Skrevet

Den mest spennende fiske opplevelsen noen gang var den gangen jeg fikk noe veldig tungt på kroken og det viste seg å være en plastikkpose :o)

Annonse

Skrevet

Kjenner flere jenter som liker fluefiske.

Selv synes jeg det er altfor kjedelig og ensformig å fiske.

Kan til nød være med hvis jeg har en god bok jeg kan lese..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fisking er gørr uansett! I alle varianter vil jeg tro

Skrevet

Synes det er gøy jeg :) Kos når en er alene med kjæresten og kan avslutte med litt naturkos =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...