Gå til innhold

Hvis kongen skulle gjennomgå samme operasjon som meg?

Anbefalte innlegg

Gjest prøver å være anonym
Skrevet

altså bli operert for en prolaps i tarmen, hvor lenge hadde han måttet vente da? Jeg har ventet 3 måneder alle gangene, selv da det var mislykket. Kreftpasientene kommer først, og det har jeg forsåvidt forståelse for, men det er jo h... ubehagelig da.

bare lurer på hvor fort kongen hadde fått operasjon? Eller om de hadde sendt han til utlandet?

Fortsetter under...

Skrevet

Han slipper nok å vente....

ja man skulle vært konge, eller i kongelig slekt :). Kanskje jeg skal si at jeg er kusina til Mette-Marit nesten gang jeg må under kniven igjen? og si at jeg klager til avisen om jeg må vente?

Skrevet

Han slipper nok å vente....

ja det var ikke ment som et syteinnlegg, har allerede klaget nok her på Dol, men jeg bare lurer på hvor fort de kongelige klarer å komme i gjennom systemet. j.. fustrerende å tenke på iblant.

Gjest papirtiger
Skrevet

Virker ikke som om du er klar over at legene til kongen visste om denne situasjonen i flere uker før det ble snakk om operasjon.

Men for noen dager siden så ble situasjonen prekær. Dvs, at han trengte operasjon så fort som mulig.

Trenger ikke å være konge for å få en livsnødvendig operasjon i Norge.

Skrevet

Virker ikke som om du er klar over at legene til kongen visste om denne situasjonen i flere uker før det ble snakk om operasjon.

Men for noen dager siden så ble situasjonen prekær. Dvs, at han trengte operasjon så fort som mulig.

Trenger ikke å være konge for å få en livsnødvendig operasjon i Norge.

jeg snakker ikke om livsviktige operasjoner. jeg mener hvis du har kreft så blir du operert omtrent samme uka.

jeg snakker om slike tilfeller som ikke blir operert akutt og hvor andre tilfeller må gå foran. Hvor lenge hadde kongen måttet vente da?

Annonse

Gjest helt greit
Skrevet

Jeg syns nå det er helt greit at kongen kommer før både deg og meg! SKulle bare mangle. Han er tross alt landets monark.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så lenge vi har noe så dumt som en konge, bør han selvsagt stille før oss andre i sykehus- og polkøer.

Men vi burde ikke hatt noe så dumt som en konge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...