Gjest prøver å være anonym Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 altså bli operert for en prolaps i tarmen, hvor lenge hadde han måttet vente da? Jeg har ventet 3 måneder alle gangene, selv da det var mislykket. Kreftpasientene kommer først, og det har jeg forsåvidt forståelse for, men det er jo h... ubehagelig da. bare lurer på hvor fort kongen hadde fått operasjon? Eller om de hadde sendt han til utlandet? 0 Siter
Gjest prøver å være anonym Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Han slipper nok å vente.... ja man skulle vært konge, eller i kongelig slekt . Kanskje jeg skal si at jeg er kusina til Mette-Marit nesten gang jeg må under kniven igjen? og si at jeg klager til avisen om jeg må vente? 0 Siter
Gjest prøver å være anonym Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Han slipper nok å vente.... ja det var ikke ment som et syteinnlegg, har allerede klaget nok her på Dol, men jeg bare lurer på hvor fort de kongelige klarer å komme i gjennom systemet. j.. fustrerende å tenke på iblant. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Virker ikke som om du er klar over at legene til kongen visste om denne situasjonen i flere uker før det ble snakk om operasjon. Men for noen dager siden så ble situasjonen prekær. Dvs, at han trengte operasjon så fort som mulig. Trenger ikke å være konge for å få en livsnødvendig operasjon i Norge. 0 Siter
Gjest prøver å være anonym Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Virker ikke som om du er klar over at legene til kongen visste om denne situasjonen i flere uker før det ble snakk om operasjon. Men for noen dager siden så ble situasjonen prekær. Dvs, at han trengte operasjon så fort som mulig. Trenger ikke å være konge for å få en livsnødvendig operasjon i Norge. jeg snakker ikke om livsviktige operasjoner. jeg mener hvis du har kreft så blir du operert omtrent samme uka. jeg snakker om slike tilfeller som ikke blir operert akutt og hvor andre tilfeller må gå foran. Hvor lenge hadde kongen måttet vente da? 0 Siter
Gjest helt greit Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg syns nå det er helt greit at kongen kommer før både deg og meg! SKulle bare mangle. Han er tross alt landets monark. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Så lenge vi har noe så dumt som en konge, bør han selvsagt stille før oss andre i sykehus- og polkøer. Men vi burde ikke hatt noe så dumt som en konge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.