Gjest blah blaehsen Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 er det noen brukere du leser innleggene til fremfor andre brukere? hvorfor, hvorfor ikke? leser du lange innlegg eller gidder du ikke? 0 Siter
Moraki Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Skal innrømme at det er enkelte brukere jeg ikke gidder å lese innlegg og svar fra. Det er vel egentlig fordi jeg synes vedkommende er en idiot (her inne da, kan ikke vite hvordan de er i RL) Jeg leser i allefall Mary Poppins, amber sun og Gemini sine. Hvem jeg ikke leser, er ikke viktig å skrive. 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg leser innlegg der overskriften vekker interesse, eller jeg tror jeg kan svare.. Er noen jeg som regel alltid leser innlegg til, men gidder ikke ramse opp navn... mange som er morsomme og skriver utrolig bra her! ; ) Leser ikke kjempelange innlegg uten avsnitt.. Det orker jeg ikke. Er de interessente og lange og lesbare leser jeg dem. 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg leser innlegg der overskriften vekker interesse, eller jeg tror jeg kan svare.. Er noen jeg som regel alltid leser innlegg til, men gidder ikke ramse opp navn... mange som er morsomme og skriver utrolig bra her! ; ) Leser ikke kjempelange innlegg uten avsnitt.. Det orker jeg ikke. Er de interessente og lange og lesbare leser jeg dem. eller rett og slett frekke/duste folks svar hvis vi begynner å diskutere i en tråd, og vedkommende bare slenger dritt, er barnslig og usaklig. Da gidder jeg bare til en viss grad - litt gøy å diskutere og da. Det er de som driter seg ut. : ) 0 Siter
Blåmor Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Overskriftene bestemmer mer enn hvem innleggene er skrevet av. Det er enkelt som alltid svarer så fornuftig her, og deres innlegg leser jeg som regel alltid. Ellers orker jeg ikke å lese laaange innlegg uten avsnitt, da klikker jeg meg raskt ut igjen. Det blir for tungt og kjedelig å få med seg alt. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Skal innrømme at det er enkelte brukere jeg ikke gidder å lese innlegg og svar fra. Det er vel egentlig fordi jeg synes vedkommende er en idiot (her inne da, kan ikke vite hvordan de er i RL) Jeg leser i allefall Mary Poppins, amber sun og Gemini sine. Hvem jeg ikke leser, er ikke viktig å skrive. Gjør du? Det var jo hyggelig å høre *smigret* 0 Siter
Sofline Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg ser på overskriften, ikke hvem som har skrevet det. Lange innlegg (især dem uten avsnitt) gidder jeg ikke lese. 0 Siter
Mamta Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 De jeg "kjenner" og har fulgt i noen år på adopsjon, leser jeg alltid. Ellers er det stort sett overskriften som bestemmer om jeg gidder lese en tråd eller ikke. Som de fleste andre, gidder heller ikke jeg pløye meg gjennom laaange innlegg uten avsnitt og stor forbokstav. 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg plukker stort sett ut de minst interessante. De som er dønn seriøse og gjør at jeg må tenke hopper jeg over. 0 Siter
Gjest den gyldne sol Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ser på overskriften om det er noe av interesse. Ser også på hvem som har skrevet innlegget. Det er en del gjengangere her inne som jeg er lei av og disse hopper jeg over. Det har ingenting å si om innlegget er langt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg har ingen favoritter. Men det er en del jeg ikke gidder å klikke meg inn på. Den endeløse rallinga til enkelte kverulanter gidder jeg ikke, en del provokatører klikker jeg meg ikke inn på, og jeg avstår fra enkelte som alltid er så til de grader seriøse at det blir kjedelig. Men hva innlegget omhandler har mest å si. De lange innleggene? Tja, jeg leser dem hvis de virker interessante og er godt skrevet. Gir meg etter to setninger om det mangler komma, punktum, store-/små bokstaver, avsnitt, ord deling, osv. Men hvis det som skrives ser interessant ut og personen bærer tegn på dysleksi og ikke bare latskap, hender det jeg leser disse også. 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg har ingen favoritter. Men det er en del jeg ikke gidder å klikke meg inn på. Den endeløse rallinga til enkelte kverulanter gidder jeg ikke, en del provokatører klikker jeg meg ikke inn på, og jeg avstår fra enkelte som alltid er så til de grader seriøse at det blir kjedelig. Men hva innlegget omhandler har mest å si. De lange innleggene? Tja, jeg leser dem hvis de virker interessante og er godt skrevet. Gir meg etter to setninger om det mangler komma, punktum, store-/små bokstaver, avsnitt, ord deling, osv. Men hvis det som skrives ser interessant ut og personen bærer tegn på dysleksi og ikke bare latskap, hender det jeg leser disse også. Jeg slipper å skrive stort. Kan bare vise til Shits innlegg. Sånn gjør jeg det også:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg slipper å skrive stort. Kan bare vise til Shits innlegg. Sånn gjør jeg det også:-) Jeg pleier alltid å lese dine innlegg. Men det er naturligvis fordi det gir meg et visst ego at noen alltid viser til meg. 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg pleier alltid å lese dine innlegg. Men det er naturligvis fordi det gir meg et visst ego at noen alltid viser til meg. Din selvgode shit! Men ok. Jeg leser somregel dine også. Fordi du i et innlegg for hundre år siden kalte meg en babe;-) *enkel* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Din selvgode shit! Men ok. Jeg leser somregel dine også. Fordi du i et innlegg for hundre år siden kalte meg en babe;-) *enkel* Jeg er ganske sikker på at jeg har kalt deg babe mer enn en gang! 0 Siter
tonie Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg er ganske sikker på at jeg har kalt deg babe mer enn en gang! Å nei, det hadde jeg husket i så fall;-) Så du var inne og målte mage med de pregnante, forresten. Meget bra, hehe! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Skal innrømme at det er enkelte brukere jeg ikke gidder å lese innlegg og svar fra. Det er vel egentlig fordi jeg synes vedkommende er en idiot (her inne da, kan ikke vite hvordan de er i RL) Jeg leser i allefall Mary Poppins, amber sun og Gemini sine. Hvem jeg ikke leser, er ikke viktig å skrive. Det var smigrende Jeg leser forøvrig dine også og dette er vel et bevis på at jeg snakker sant 0 Siter
Gjest Kameloeon Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Lange innlegg MÅ være med avsnitt. Ellers gidder jeg ikke! Jeg pleier å lese Dorthes innlegg. Flisas. SDD's. Særlig hvis jeg kan tirre han litt. Lisa fra London. Men det var meget lenge siden. Og under et annet nick. Har skiftet mange ganger jeg da. hehe... Det er flere, men er for påvirket av kvelden inntak av fludium til å huske dem. Jaja... Mange ok mennesker her! 0 Siter
Gjest Kameleon Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Lange innlegg MÅ være med avsnitt. Ellers gidder jeg ikke! Jeg pleier å lese Dorthes innlegg. Flisas. SDD's. Særlig hvis jeg kan tirre han litt. Lisa fra London. Men det var meget lenge siden. Og under et annet nick. Har skiftet mange ganger jeg da. hehe... Det er flere, men er for påvirket av kvelden inntak av fludium til å huske dem. Jaja... Mange ok mennesker her! Frosken! Definitivt. Topp dame (?) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.