Gjest Kameleon Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Skal innrømme at det er enkelte brukere jeg ikke gidder å lese innlegg og svar fra. Det er vel egentlig fordi jeg synes vedkommende er en idiot (her inne da, kan ikke vite hvordan de er i RL) Jeg leser i allefall Mary Poppins, amber sun og Gemini sine. Hvem jeg ikke leser, er ikke viktig å skrive. Like viktig det som hvem en leser vel! Jeg leser ikke Sør sine. Og ikke Mister Kahn sine. Hvis jeg husker riktig... Ihvertfall ikke Sør sine... Og så har jeg sluttet å lese NHD's sine. 0 Siter
Moraki Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Det var smigrende Jeg leser forøvrig dine også og dette er vel et bevis på at jeg snakker sant Yay! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Lange innlegg MÅ være med avsnitt. Ellers gidder jeg ikke! Jeg pleier å lese Dorthes innlegg. Flisas. SDD's. Særlig hvis jeg kan tirre han litt. Lisa fra London. Men det var meget lenge siden. Og under et annet nick. Har skiftet mange ganger jeg da. hehe... Det er flere, men er for påvirket av kvelden inntak av fludium til å huske dem. Jaja... Mange ok mennesker her! Du klarer ikke å tirre meg. 0 Siter
flisa Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Like viktig det som hvem en leser vel! Jeg leser ikke Sør sine. Og ikke Mister Kahn sine. Hvis jeg husker riktig... Ihvertfall ikke Sør sine... Og så har jeg sluttet å lese NHD's sine. Du bør lese noen av Mr.Kahn - han har morsomme reisebrev - den siste heter; "Fram og tilbake er dobbelt så langt..." :-) 0 Siter
Gregga Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Ser på overskrifta før nicket. Men Lillemus, Flisa, SDD, Mr. Kahn, Dorthe, Amber Sun og Mary Poppins (husker ikke fler i farta, som jeg "må" lese), klikker jeg meg som oftest inn på, uansett overskrift. Leser lange innlegg, hvis det er avsnitt og temaet fenger... 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Ser ikke på navn, men på overskrift. Lange innlegg leses hvis de er oversiktelige og av interesse. Ellers så synes jeg det er utrolig mange diskusjoner på navn. Disse hopper jeg over. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Å nei, det hadde jeg husket i så fall;-) Så du var inne og målte mage med de pregnante, forresten. Meget bra, hehe! Jeg tror mitt bidrag inne blant de hormonsyke var godt. Feil forum, greit nok, men når de så mitt midjemål følte de seg nok med et mye bedre. Og jeg ivrer jo som kjent alltid etter andres velbehag, og nå har jeg også, selv om det egentlig ikke var beregnet, slått et slag for pms-bombene inne på graviditet. 0 Siter
Soria Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg leser lange innlegg om de fenger. Krangletrådene til enkelte hopper jeg over. Det samme gjelder tråder om middagsforslag. Har ingen favoritter. 0 Siter
asterix Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg er av den typen forumbrukere som ikke egentlig fester meg ved personer på forum(selv etter snart 7 år her inne er det ikke mange nick jeg husker eller forbinder med noe som helst). Jeg leser og svarer på innlegg som virker interessante/morsomme/tilfeldig fengende i øyeblikket. Og da er det stort sett overskriften som avgjør om jeg leser dem. Lange innlegg må være interessante for at jeg skal lese dem, men lange innlegg uten avsnitt gidder jeg ikke lese uansett. 0 Siter
org Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har ingen favoritter. Men det er en del jeg ikke gidder å klikke meg inn på. Den endeløse rallinga til enkelte kverulanter gidder jeg ikke, en del provokatører klikker jeg meg ikke inn på, og jeg avstår fra enkelte som alltid er så til de grader seriøse at det blir kjedelig. Men hva innlegget omhandler har mest å si. De lange innleggene? Tja, jeg leser dem hvis de virker interessante og er godt skrevet. Gir meg etter to setninger om det mangler komma, punktum, store-/små bokstaver, avsnitt, ord deling, osv. Men hvis det som skrives ser interessant ut og personen bærer tegn på dysleksi og ikke bare latskap, hender det jeg leser disse også. He-he... Ord deling, sier du? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Ser ikke nicket til forfattern, etter at det ble så trangt her inne Leser hvis overskriften er interessant. Det er også avhengig av om jeg har mye tid, eller bare sjekker 'det viktigste'... Når det er sagt: enkelte nick forbindes med alltid lesbare innlegg! Utfra klokskap. Livsvisdom. Eller humor 0 Siter
amber sun Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Ser på overskrifta før nicket. Men Lillemus, Flisa, SDD, Mr. Kahn, Dorthe, Amber Sun og Mary Poppins (husker ikke fler i farta, som jeg "må" lese), klikker jeg meg som oftest inn på, uansett overskrift. Leser lange innlegg, hvis det er avsnitt og temaet fenger... *smiler til Gregga også* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 He-he... Ord deling, sier du? Jupp. 0 Siter
morsan Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har ingen favoritter. Men det er en del jeg ikke gidder å klikke meg inn på. Den endeløse rallinga til enkelte kverulanter gidder jeg ikke, en del provokatører klikker jeg meg ikke inn på, og jeg avstår fra enkelte som alltid er så til de grader seriøse at det blir kjedelig. Men hva innlegget omhandler har mest å si. De lange innleggene? Tja, jeg leser dem hvis de virker interessante og er godt skrevet. Gir meg etter to setninger om det mangler komma, punktum, store-/små bokstaver, avsnitt, ord deling, osv. Men hvis det som skrives ser interessant ut og personen bærer tegn på dysleksi og ikke bare latskap, hender det jeg leser disse også. Omtrent som jeg skulle sagt det sjøl! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.