Gå til innhold

Hvem går ut i Idol i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Timari
Skrevet

Eller Erik Flaa.

ja tror at Mari og Erik havner i sofaen. David får vel masse sympatistemmer pga dette med Vigrid tenker jeg

Skrevet

Stygt redd for at David ryker ut, favoritten min er Jorunn og hun havner nok i stolen, veldig masse bra i kveld:-)

Annonse

Skrevet

David håper jeg..kan overhodet ikke synge!

Skrevet

Eva, David og Mari kommer i stolen i dag.

Eva ryker ut.

Tror

Skrevet

Nei, fåglarna vet. Jeg synes David sang bra i dag, men han er så stiv og sjarmløs på scenen at det er en plage å se på. Eva får meg til å gjespe stort, og Tone blir for anonym og kjedelig. I dag synes jeg Ali var best. Cindy var også god, men hun blir for Marion Ravn for meg...

Gjest Gått glipp av noe?
Skrevet

ja tror at Mari og Erik havner i sofaen. David får vel masse sympatistemmer pga dette med Vigrid tenker jeg

Hva da Vigrid????????? Har vært ute i kveld jeg!

Gjest aroruA
Skrevet

Helt fair at David gikk ut...Mari kunna også ha røket ut for min del, alt går bra så lenge Malin vinner, hun er definitivt den beste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...