Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon

Gjest må skifte mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Gjest må skifte mobiltelefon
Skrevet

Hvis jeg skal velge mellom disse nedenfor, hva skal jeg velge? (har fått tilbud på disse fra Telenor).

Ærlig talt har jeg ikke behov for kamera på mobilen, så den biten er ikke så viktig for meg. Videre vil jeg ha store tall/taster, ikke for små (ser litt dårlig).

Ellers er jeg opptatt av kvalitet, at den holder lenge osv.

Nokia 3220

Sony Ericsson K500i

Sony Ericsson K700i

Nokia 6230

Forresten, hvilket mobiltlf-merke er det det er så mye klager på (halvparten av dem visst). Og hvilket merke er det som plutselig kan begynne å brenne - hørte noe om det i fjor.

Fortsetter under...

Skrevet

Ville klart ha valgt Sony Ericsson K700i, uten tvil. Etter jeg selv gikk over fra Nokia til Sony Ericsson, kunne jeg ikke tenke meg annet. Synes Nokia henger etter jeg...

Gjest krist69
Skrevet

Hei. Min samboer har hatt både Nokia, Siemems og Sony Ericsson, og absolutt vinner: Sony Ericsson. Minst fornøyd var han med Nokia.

Skrevet

Jeg har k500i og jeg er fornøyd. Men den har _bittesmå_ taster som ikke er noe gode å trykke på, k700i er litt bedre, men fremdeles dårlig. Velg Nokia 6610, den har gode taster :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ville klart ha valgt Sony Ericsson K700i, uten tvil. Etter jeg selv gikk over fra Nokia til Sony Ericsson, kunne jeg ikke tenke meg annet. Synes Nokia henger etter jeg...

Enig med deg!! =)

Annonse

Gjest aroruA
Skrevet

Ericsson K700i, ingen tvil. Men du vurderer ikke LG da? Jeg har G7100, og den er utmerket...har hatt den i 1 år nå og den er fortsatt like fantastisk!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du skriver mye tekstmeldinger eller andre ting på telefonen, bør du unngå SE. Den henger noe helt hinsides sammenlignet med Nokia.

Ellers har SE gode telefoner de også, men selv sverger jeg til Nokia. I hvert fall inntil SE har gjort noe med sine latterlig trege skriveegenskaper.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ser at flere her anbefaler Sony Ericsson, og skjønner virkelig ikke hvorfor. Jeg synes det er et jævla mas å skrive meldinger med den. Kvalitetsmessig kan det godt hende den er god men inneholdsmessig syns jeg den er elendig.

Samsung eller nokia vil jeg foreslå.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du skriver mye tekstmeldinger eller andre ting på telefonen, bør du unngå SE. Den henger noe helt hinsides sammenlignet med Nokia.

Ellers har SE gode telefoner de også, men selv sverger jeg til Nokia. I hvert fall inntil SE har gjort noe med sine latterlig trege skriveegenskaper.

Jeg har aldri hatt problemer med SE. Har aldri hengt seg opp når jeg skriver meldinger.

Har K500i.

Men nokaia-tlf jeg har hatt, de har hengt seg opp! Ofte! Sinnsykt irriterende

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med SE. Har aldri hengt seg opp når jeg skriver meldinger.

Har K500i.

Men nokaia-tlf jeg har hatt, de har hengt seg opp! Ofte! Sinnsykt irriterende

Med med å henge mener jeg at den er treg. Veldig treg. Bokstavene (og ordene) kommer ikke opp umiddelbart sånn de gjør ved Nokia.

Har prøvd flere SE-telefoner, også de nyeste, og det er tilfelle med samtlige.

Dette problemet er også å lese i diverse SE-tester.

Skrevet

K700! Den skal jeg også kjøpe meg snart :-)

Det er Nokia som har mer klager, og som har hatt tlf som brant - hvis jeg husker riktig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

K700! Den skal jeg også kjøpe meg snart :-)

Det er Nokia som har mer klager, og som har hatt tlf som brant - hvis jeg husker riktig.

Det stemmer at Nokia har flest klager, men det kan jo kanskje henge sammen med at Nokia - i hvert fall inntil nylig og sannsynligvis ennå - har flest brukere.

Jeg har aldri hatt noen problemer med Nokia-telefonene jeg har hatt. Ikke med Ericsson heller for den sags skyld, men Siemens-telefonen jeg hadde var søppel.

Annonse

Skrevet

Det stemmer at Nokia har flest klager, men det kan jo kanskje henge sammen med at Nokia - i hvert fall inntil nylig og sannsynligvis ennå - har flest brukere.

Jeg har aldri hatt noen problemer med Nokia-telefonene jeg har hatt. Ikke med Ericsson heller for den sags skyld, men Siemens-telefonen jeg hadde var søppel.

Nei, det var i prosent av antall solgte av de respektive merkene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det var i prosent av antall solgte av de respektive merkene.

Da har du sikkert rett.

Uansett er SE en lite rutinert telefon dersom man henger seg opp i noe som sikkert er bagateller for mange, nemlig bokstaver og ord som ikke kommer opp umiddelbart når man taster-/skriver dem.

Gjest optimisten
Skrevet

sony ericson slår nokia ned i støvlene.. nokia er preget av masse feil

Gjest optimisten
Skrevet

Da har du sikkert rett.

Uansett er SE en lite rutinert telefon dersom man henger seg opp i noe som sikkert er bagateller for mange, nemlig bokstaver og ord som ikke kommer opp umiddelbart når man taster-/skriver dem.

ja..men for oss som bryr oss om de store linjene er ikke sånn så viktig

hehe

du sa det selv

ShitDiddelyDo
Skrevet

sony ericson slår nokia ned i støvlene.. nokia er preget av masse feil

Jeg har aldri opplevd disse feilene selv.

Men det er mulig du har rett.

Uansett er skrivefunksjonen til SE umulig dersom man skriver litt på telefonen sin. Selv bruker jeg den i perioder til å ta noen raske notater i forbindelse med noen skriveoppdrag, så for meg hadde SE vært ubrukelig.

Men når de får rettet på dette problemet, noe jeg går ut ifra at de vil gjøre all den tid mange testanmeldelser også henger seg opp i dette, er det meget sannsynlig at også jeg går for SE.

For med unntak av denne skavanken er det fine telefoner.

Gjest optimisten
Skrevet

Jeg har aldri opplevd disse feilene selv.

Men det er mulig du har rett.

Uansett er skrivefunksjonen til SE umulig dersom man skriver litt på telefonen sin. Selv bruker jeg den i perioder til å ta noen raske notater i forbindelse med noen skriveoppdrag, så for meg hadde SE vært ubrukelig.

Men når de får rettet på dette problemet, noe jeg går ut ifra at de vil gjøre all den tid mange testanmeldelser også henger seg opp i dette, er det meget sannsynlig at også jeg går for SE.

For med unntak av denne skavanken er det fine telefoner.

det er bare du som ikke fikser det..ingen jeg kjenner har problemer med SE , og jeg kjenner mange..

Gjest optimisten
Skrevet

jeg har den k5001 og er kjempefornøyd. Ikke noe å klage på. Sony ericson har de aller beste telefonene. .. Hva vet nå de finnene om telefoner uansett- ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...