ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 det er bare du som ikke fikser det..ingen jeg kjenner har problemer med SE , og jeg kjenner mange.. Mobiltesterne henger seg også opp i det. Jeg har selv prøvd de nye SE telefonene (ikke denne 700-saken, dog), og de er ubrukelige sammenlignet med Nokia. Ord og bokstaver kommer ikke opp umiddelbart når man skriver. Jeg skriver ganske raskt, og rekker å skrive et helt ord før ordet synes på skjermen. Sier seg selv at ikke det er godt nok dersom den slags er relevant. Er det ikke relevant, og man bare skriver noen sms i ny og ne, er det heller ikke noe problem. I så fall er det mulig jeg også hadde gått for SE, selv om den Nokiaen jeg har nå er den desidert beste telefonen jeg har hatt. 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Mobiltesterne henger seg også opp i det. Jeg har selv prøvd de nye SE telefonene (ikke denne 700-saken, dog), og de er ubrukelige sammenlignet med Nokia. Ord og bokstaver kommer ikke opp umiddelbart når man skriver. Jeg skriver ganske raskt, og rekker å skrive et helt ord før ordet synes på skjermen. Sier seg selv at ikke det er godt nok dersom den slags er relevant. Er det ikke relevant, og man bare skriver noen sms i ny og ne, er det heller ikke noe problem. I så fall er det mulig jeg også hadde gått for SE, selv om den Nokiaen jeg har nå er den desidert beste telefonen jeg har hatt. nå skal jeg være helt helt ærlig jeg synes både nokia og sony ericson har gode telefoner.. umulig å gjøre dårlig kjøp selv om sjansen med nokia er der da..(om en liten) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 nå skal jeg være helt helt ærlig jeg synes både nokia og sony ericson har gode telefoner.. umulig å gjøre dårlig kjøp selv om sjansen med nokia er der da..(om en liten) At både SE og Nokia har gode telefoner er det ingen tvil om. Mine problemer med SE er flisspikkeri for de fleste. 0 Siter
Gjest litt enklere valg?? Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 I følge gubben, som jobber med software, har Sony Ericsson dårlig software... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.