Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Ble så inspirert av kylling-trådene tidligere i dag at jeg laget min egen - falt nesten i ekstase da jeg spiste den! Et par kyllingfileter stekes i panna med salt, pepper og basilikum. En liten ildfastform smøres lett med smør og oppi der har du f.eks. små buketter broccoli, blomkål, paprikabiter og babymais i biter. Legg kyllingfiletene oppå. Filetene stekes i godt med smør, etterpå tar du et par gode ksjeer creme fresh i panna og koker inn sjyet fra kyllingen. Hell det hele over kyllingen og grønnsakene og sett i stekeovnen (200 grader i 25 min). Hadde fersk båndspaghetti til og jeg har _aldri_ smakt så saftig kylling! Dette skal jeg lage flere ganger! 0 Siter
Spirello Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Inspiret av oppskriften min ser jeg.. Hørtes veldig godt ut dette og! Utrolig hva man kan gjøre med kylling! ; ) Denne skal jeg prøve neste gang... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Inspiret av oppskriften min ser jeg.. Hørtes veldig godt ut dette og! Utrolig hva man kan gjøre med kylling! ; ) Denne skal jeg prøve neste gang... Jepp - snappet opp litt her og der i formiddag! ) Legg gjerne på alu-folie etter en stund om du synes den får nok farge, det holder bare ennå bedre på saftigheten i filetene. 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jepp - snappet opp litt her og der i formiddag! ) Legg gjerne på alu-folie etter en stund om du synes den får nok farge, det holder bare ennå bedre på saftigheten i filetene. Hørtes veldig godt ut.Og sunt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.