Gå til innhold

En herlig kyllingmiddag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så inspirert av kylling-trådene tidligere i dag at jeg laget min egen - falt nesten i ekstase da jeg spiste den!

Et par kyllingfileter stekes i panna med salt, pepper og basilikum. En liten ildfastform smøres lett med smør og oppi der har du f.eks. små buketter broccoli, blomkål, paprikabiter og babymais i biter. Legg kyllingfiletene oppå. Filetene stekes i godt med smør, etterpå tar du et par gode ksjeer creme fresh i panna og koker inn sjyet fra kyllingen. Hell det hele over kyllingen og grønnsakene og sett i stekeovnen (200 grader i 25 min). Hadde fersk båndspaghetti til og jeg har _aldri_ smakt så saftig kylling! Dette skal jeg lage flere ganger!

Fortsetter under...

Skrevet

Inspiret av oppskriften min ser jeg.. Hørtes veldig godt ut dette og! Utrolig hva man kan gjøre med kylling! ; ) Denne skal jeg prøve neste gang...

Skrevet

Inspiret av oppskriften min ser jeg.. Hørtes veldig godt ut dette og! Utrolig hva man kan gjøre med kylling! ; ) Denne skal jeg prøve neste gang...

Jepp - snappet opp litt her og der i formiddag! :o) Legg gjerne på alu-folie etter en stund om du synes den får nok farge, det holder bare ennå bedre på saftigheten i filetene.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Jepp - snappet opp litt her og der i formiddag! :o) Legg gjerne på alu-folie etter en stund om du synes den får nok farge, det holder bare ennå bedre på saftigheten i filetene.

Hørtes veldig godt ut.Og sunt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...