ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hun berta som sitter og babler bak meg på et chatetprogram på tv2 som heter Sonen, hisser på seg folka ved å påstå at Idol ikke er noe annet enn NM i karaoke. Hun har faen så rett. Uansett hvor blond hun er. 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 øy...skal du ikke gi meg litt credit da... som ga meg råd.. stolt av meg selv jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 øy...skal du ikke gi meg litt credit da... som ga meg råd.. stolt av meg selv jeg. Jo, jeg skulle faktisk det. Trodde jeg hadde gjort det! Vel, det jeg skulle var naturligvis å ønske deg lykke til videre! Veldig bra at du gjorde som du gjorde. Som du helt sikkert vet selv var det det eneste foruftige alternativet. Flere burde gjort som deg. Da hadde færre dødd! 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jo, jeg skulle faktisk det. Trodde jeg hadde gjort det! Vel, det jeg skulle var naturligvis å ønske deg lykke til videre! Veldig bra at du gjorde som du gjorde. Som du helt sikkert vet selv var det det eneste foruftige alternativet. Flere burde gjort som deg. Da hadde færre dødd! var ikke modig da.. venninna mi sa jeg skulle pakke sånn at jeg kunne være hos hun i helga.. men vil ikke tilbake. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 var ikke modig da.. venninna mi sa jeg skulle pakke sånn at jeg kunne være hos hun i helga.. men vil ikke tilbake. Men da har du tatt et skritt i riktig retning. Du må selvfølgelig aldri dra tilbake til denne fyren. Håper ikke du vurderer det? 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 var ikke modig da.. venninna mi sa jeg skulle pakke sånn at jeg kunne være hos hun i helga.. men vil ikke tilbake. men aldri gjort sånn uten å få lov først. 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 uansett er det nå bra underholdning. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 uansett er det nå bra underholdning. Joa, det er nå så. Jeg har ikke selv sett på det mer enn et par ganger, men jeg forstår naturligvis underholdningsverdien i Idol. Likefullt er det intet annet enn avansert karaoke. 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Joa, det er nå så. Jeg har ikke selv sett på det mer enn et par ganger, men jeg forstår naturligvis underholdningsverdien i Idol. Likefullt er det intet annet enn avansert karaoke. masse dyktige potensielle artiseter der.. talentkonkuranser har alltid vært populært.. det er ikke noe nytt.. 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Joa, det er nå så. Jeg har ikke selv sett på det mer enn et par ganger, men jeg forstår naturligvis underholdningsverdien i Idol. Likefullt er det intet annet enn avansert karaoke. jeg kan skrive selv om jeg har drukket rødvin 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 masse dyktige potensielle artiseter der.. talentkonkuranser har alltid vært populært.. det er ikke noe nytt.. Vel, nå anser jeg en musiker for å være så uendelig mye mer enn en god stemme, noe disse naturligvis har. Man blir ikke gode låtskrivere av å vinne Idol, og for meg er selve låta, tekstmessig og musikalsk, det desidert viktigste. Hvor hadde Bob Dylan, Leonard Cohen, David Bowie, Mick Jagger, Jim Morrison, halve Beatles - jeg kunne ramset opp alt og alle, vært om deres talent utelukkende ble bedømt for sine respektive stemmer? Ingenting. Men de jeg nevner over, og alle jeg kunne brukt hele natten på å nevne, har slått seg inn i musikkhistorien for evig og alltid. Vent å se på Kurt Nilsen om 10 år. Han vant World Idol men er ikke engang en parentes i musikkhistorien. Det vil han aldri bli. 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Vel, nå anser jeg en musiker for å være så uendelig mye mer enn en god stemme, noe disse naturligvis har. Man blir ikke gode låtskrivere av å vinne Idol, og for meg er selve låta, tekstmessig og musikalsk, det desidert viktigste. Hvor hadde Bob Dylan, Leonard Cohen, David Bowie, Mick Jagger, Jim Morrison, halve Beatles - jeg kunne ramset opp alt og alle, vært om deres talent utelukkende ble bedømt for sine respektive stemmer? Ingenting. Men de jeg nevner over, og alle jeg kunne brukt hele natten på å nevne, har slått seg inn i musikkhistorien for evig og alltid. Vent å se på Kurt Nilsen om 10 år. Han vant World Idol men er ikke engang en parentes i musikkhistorien. Det vil han aldri bli. helt enig... låtene er det viktigste..det å skrive gode tekster og melodier.. men kurt er flink.. har cdene hans..og de er bra..det er ikke sprinsteen eller noe genialt..men gode velskrevene popsanger. og jeg kan vedde på at den nye popsterna..marion ravn kommer til å gjøre det usannsynlig godt..uten å ha skrevet en eneste sang selv.... man leter etter et idol/popstjerne. ikke noen ny bob dylan er vel ingen som tror det.. leter etter en som kan selge mange plater 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 helt enig... låtene er det viktigste..det å skrive gode tekster og melodier.. men kurt er flink.. har cdene hans..og de er bra..det er ikke sprinsteen eller noe genialt..men gode velskrevene popsanger. og jeg kan vedde på at den nye popsterna..marion ravn kommer til å gjøre det usannsynlig godt..uten å ha skrevet en eneste sang selv.... man leter etter et idol/popstjerne. ikke noen ny bob dylan er vel ingen som tror det.. leter etter en som kan selge mange plater Ja, det er det man leter etter, og jeg sier ikke at det er galt. Jeg sier bare at det er karaoke på høyt nivå. Marion Ravn er bare en av en million. En det går ti på dusinet av. Bare mye dummere. Men joa; for alt jeg vet kommer hun til å selge meget bra. Selv Spice Girls gjorde det. Folk generelt har ræva musikksmak. Det sa Jokke. Han hadde rett. 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Ja, det er det man leter etter, og jeg sier ikke at det er galt. Jeg sier bare at det er karaoke på høyt nivå. Marion Ravn er bare en av en million. En det går ti på dusinet av. Bare mye dummere. Men joa; for alt jeg vet kommer hun til å selge meget bra. Selv Spice Girls gjorde det. Folk generelt har ræva musikksmak. Det sa Jokke. Han hadde rett. siden folk har så ræva musikksmak..hva liker du da.. ***nysgjerrig**** 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 siden folk har så ræva musikksmak..hva liker du da.. ***nysgjerrig**** Jeg er ganske altetende hvis man ser bort ifra dance og teckno og det pisset der. Men jeg hører mye på musikk fra 60- og 70-tallet. Velvet Underground, Bob Dylan, Led Zeppelin, Elvis var konge, Bowie, osv. Fra åttiårene er det ikke mulig å unngå å trekke fram Depeche Mode og The Cure. Blant norske musikere var Jokke den definitive konge. Jeg hører mye på hardere musikk som... Ja, for å begynne med 70-tallet: Black Sabbath. 80-tallet. Metallica fram til 88, Sepultura - fra slutten av 80-tallet og inn i 90-tallet, Slayer, Venom (faktisk!), men mest fordi de er historisk viktige innen genren, og fra 90-tallet og utover har spesielt den norske og svenske metalscenen mye å by på. Therion, Opeth, Dimmu Borgir, Satyricon, osv. Enkelte holder seg til og med på topp i mange år. Dylan, Cohen og Springsteen er blant disse. Rolling Stones er, til tross for hva de åpenbart tror selv og kommer til å tro når de rocker på gamlehjemmet, ikke blant disse. Jeg hører på så mangt. 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg er ganske altetende hvis man ser bort ifra dance og teckno og det pisset der. Men jeg hører mye på musikk fra 60- og 70-tallet. Velvet Underground, Bob Dylan, Led Zeppelin, Elvis var konge, Bowie, osv. Fra åttiårene er det ikke mulig å unngå å trekke fram Depeche Mode og The Cure. Blant norske musikere var Jokke den definitive konge. Jeg hører mye på hardere musikk som... Ja, for å begynne med 70-tallet: Black Sabbath. 80-tallet. Metallica fram til 88, Sepultura - fra slutten av 80-tallet og inn i 90-tallet, Slayer, Venom (faktisk!), men mest fordi de er historisk viktige innen genren, og fra 90-tallet og utover har spesielt den norske og svenske metalscenen mye å by på. Therion, Opeth, Dimmu Borgir, Satyricon, osv. Enkelte holder seg til og med på topp i mange år. Dylan, Cohen og Springsteen er blant disse. Rolling Stones er, til tross for hva de åpenbart tror selv og kommer til å tro når de rocker på gamlehjemmet, ikke blant disse. Jeg hører på så mangt. var mye bra musikk her. uansett må man ta idol for det det er.. finne en person som kan selge masse plater en stund.. jeg elsker springsteen..lyst å flytte til jersey ) var på konsert nå han var her sist..*sukk folk sluker jo det..folk digger idol..jeg også 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 var mye bra musikk her. uansett må man ta idol for det det er.. finne en person som kan selge masse plater en stund.. jeg elsker springsteen..lyst å flytte til jersey ) var på konsert nå han var her sist..*sukk folk sluker jo det..folk digger idol..jeg også Så lenge penger betyr alt er naturligvis et skikkelig Idol som fjortisene kan bruke sparepengene sine på lønnsomt for plateindustrien. Musikalsk derimot... 0 Siter
Gjest optimisten Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Så lenge penger betyr alt er naturligvis et skikkelig Idol som fjortisene kan bruke sparepengene sine på lønnsomt for plateindustrien. Musikalsk derimot... tror du virkelig ikke de skikkelig talentene finner fram til plateindustrien uavhengig av idol???? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Skrevet 19. mars 2005 tror du virkelig ikke de skikkelig talentene finner fram til plateindustrien uavhengig av idol???? Noen, naturligvis, men så langt ifra mange. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Pøh, det må være noe av det dummeste jeg har hørt hittil. Ikke det at jeg skal sitte her å forsvare idol så mye, men at de er flinke, det er det ingen tvil om, og at de kan synge minst like bra som mange andre artister er det heller ikke tvil om. At det er god underholdning er det iallefall ingen tvil om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.