Gå til innhold

ikke meninga å være så selvopptatt

Anbefalte innlegg

Gjest optimisten
Skrevet

jeg bare håper så sinnsykt at motet og pågangsviljen min og alt holder seg til å gå gjenom annmeldelse og flyttting og alt styret..

nå er jeg brisen..rusa på at jeg turte å gjøre det første skumle og sånt..

men minn meg på å være sterk da!

venninna mi har sagt at hun nekter meg å dra tilbake da..så det er noe..men hun var ikke særlig festmenneske..slokna alleredet.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Festmenneske eller ikke: Hør på venninna di!

Gjest optimisten
Skrevet

Festmenneske eller ikke: Hør på venninna di!

skal det..

er faktisk egentlig mer gjenomenkt.. , venninna mi viste den datoen her ville komme en dag ..

og hun har sagt at jeg må være så lenge jeg vil.. det er ikke noe problem.

det tok bare tid før jeg greide å faktisk gjøre noe..ikke bare tenke å planlegge..

ShitDiddelyDo
Skrevet

skal det..

er faktisk egentlig mer gjenomenkt.. , venninna mi viste den datoen her ville komme en dag ..

og hun har sagt at jeg må være så lenge jeg vil.. det er ikke noe problem.

det tok bare tid før jeg greide å faktisk gjøre noe..ikke bare tenke å planlegge..

Har du fortalt voldsmannen at det er slutt?

Gjest optimisten
Skrevet

Har du fortalt voldsmannen at det er slutt?

nei..

bare dro..har ikke tatt med alle tingene mine engang..bare en koffert med klær og sånt.. vet ikke hvordan man gjør sånt egentlig

ShitDiddelyDo
Skrevet

nei..

bare dro..har ikke tatt med alle tingene mine engang..bare en koffert med klær og sånt.. vet ikke hvordan man gjør sånt egentlig

Du må i hvert fall sørge for at du ikke er alene med faenskapet når du henter tingene dine, at du ikke biter på hans grining og løfter om å bli en bedre mann, og helst at du rett og slett holder deg langt unna han i framtiden. I hvert fall så godt det lar seg gjøre.

Det er mange her som kan gi deg gode tips. Jenter som har vært i din situasjon.

Annonse

Gjest optimisten
Skrevet

Du må i hvert fall sørge for at du ikke er alene med faenskapet når du henter tingene dine, at du ikke biter på hans grining og løfter om å bli en bedre mann, og helst at du rett og slett holder deg langt unna han i framtiden. I hvert fall så godt det lar seg gjøre.

Det er mange her som kan gi deg gode tips. Jenter som har vært i din situasjon.

driter i alle de tingene og pengene og alt det...

er ikke sååååååå mye liksom ..

orker ikke mer..

vil bli ferdig med det nå..

ShitDiddelyDo
Skrevet

orker ikke mer..

Uansett må du jo etter hvert fortelle han at det er slutt. Vil jeg tro. Ellers begynner han jo å lete etter deg, ringe rundt, osv.

Gjest optimisten
Skrevet

orker ikke mer..

leiligheten står i hans navn og..strøm og telefon og ja..

er jo urettferdig da..

jeg er jo med på det og..

men kalrer ikke å forholde meg til det nå

Gjest optimisten
Skrevet

Uansett må du jo etter hvert fortelle han at det er slutt. Vil jeg tro. Ellers begynner han jo å lete etter deg, ringe rundt, osv.

sender sms jeg..eller email

ShitDiddelyDo
Skrevet

sender sms jeg..eller email

Høres ut som en god ide. Skulle til å si at sms er det lureste i din situasjon.

Når det gjelder tinga dine kan du jo la far din eller en kompis, eventuelt far din og noen kompiser, hente dem.

Gjest optimisten
Skrevet

Når det gjelder tinga dine kan du jo la far din eller en kompis, eventuelt far din og noen kompiser, hente dem.

jeg skal nok greie å hente tinga mine og sånt..må bare bli litt sterkere først

Gjest optimisten
Skrevet

det som er bra er at pappa har sagt han skal hjelpe meg med leilighet og møbler og alt mulig..

at det skal ikke bli noe problem

og jeg er en godt voksen jente

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

det som er bra er at pappa har sagt han skal hjelpe meg med leilighet og møbler og alt mulig..

at det skal ikke bli noe problem

og jeg er en godt voksen jente

Godt du har et apparet rundt deg. Nå tar jeg kvelden en stund. Må gjøre noe fornuftig.

Men lykke til videre! :)

Gjest optimisten
Skrevet

Godt du har et apparet rundt deg. Nå tar jeg kvelden en stund. Må gjøre noe fornuftig.

Men lykke til videre! :)

natta

tusen takk

ShitDiddelyDo
Skrevet

natta

tusen takk

Takk deg selv som endelig har gjort det rette! :)

Skrevet

Jeg er så glad på dine vegne!

Men som SDD sier, vær ikke alene med ham.

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg er så glad på dine vegne!

Men som SDD sier, vær ikke alene med ham.

For all del...

Dessuten: har du barn, så ikke gi fra deg alt du eier, selv om du ikke 'orker' nå. Gi deg selv litt tid. Alliér deg med noen sterke mannesker. Lykke til!

Gjest trøstetrøste
Skrevet

Å, dette var fint å lese!

Har ikke lest noe fra deg før her, så vet ikke om du har skrevet mer om denne saken tidligere, er bare innom dol som snarest av og til.

Ville bare fortelle deg at for 10 år siden var jeg i en situasjon som kan ligne veldig mye på den du er i nå.

Hadde ikke penger eller annet, dro bare fra leilighet, møbler og alt en kveld jeg hadde psyket meg nok opp.

Hadde riktignok ingen barn¨jeg skulle forsørge, vet ikke om du har, men uansett vil det alltid gå bra med mennesker som er i stand til å ta så fornuftige avgjørelser som du har gjort nå.

Hold ut, selv om du skulle bli utsatt for mas, telefoner, brev, hamring på døra o. l.

En dag tar det slutt og du kan nyte livet.

Skal krysse fingrene for deg og tenke på deg!!!

Lykke til, du er kjempesmart og har nettopp gjort deg selv en kjempetjeneste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...