Gå til innhold

Anbefalte innlegg

SRi Lanka mam
Skrevet

Hei jeg er helt ny på dette felt,ville bare fortelle at vi fikk tildeling på fredag den 11mars kl:1045,vi skal reise til Sri Lanka den 14 april for å hente vår lille sønn som da er bare 4 mnd.Vi har ventet i 3 år i april siden prosessen startet,så nå er vi bare så glad,og ventetiden er selvfølgelig glemt.

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer så masse med en liten sønn!!! Ønsker dere all mulig lykke, og en flott reise til Sri Lanka.

Hilsen fra meg

Skrevet

Så deilig at den lange ventetiden endelig er over. Riktig god tur til Sri Lanka!

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!!!

God tur til Sri Lanka

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Klem fra

Annonse

Skrevet

Graulerer sååå mye med en sønn!!!! Og riktig god tur til Sri Lanka!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Gratulerer og god tur til SriLanka !

Skrevet

Gratulerer med prinsen ! Dere har virkelig hadd et langt svangerskap !

Skrevet

Gratulerer med lillegutt! Så fantastisk etter så lang ventetid!

MVH

Gjest fru undrene
Skrevet

Gratulerer SÅ med en sønn og lykke til siste innspurt.

Var selv Sri Lanka søker til å begynne med, men byttet over til Colombia før papirene ble sendt ut av landet. Sitter nå med min vakre Colombia prins og nyter mamma tilværelsen.

Lykke,lykke til.

Klem fra

Skrevet

Godt å høre at en laaang ventetid omsider over - Gratulerer så mye med den lille Prinsen :-)))

Beste hilsen fra

Annonse

AAG1365380811
Skrevet

Gratulerer så masse med tildeling av den lille sjarmøren. Lykke til med hentereisen.

God påske

Skrevet

Ååååh, så liten, gratulerer så mye!! Og ha en nydelig hentereise, blir vel godt med litt sol og varme nå, kan jeg tenke meg! ;-)

trk1365380645
Skrevet

Det var da fantastisk! Gratulerer så masse!

Skrevet

Så deilig å endelig ha kommet i mål etter en så lang prosess! Gratulerer så mye med lillegutt og lykke til videre!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten og riktig god tur til Sri Lanka. :o)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...