Gjest Tante sofia Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 En venninne av meg presenterte meg her en dag som bestevenninna si. Jeg ble litt paff, fordi jeg ser ikke på henne som noe mer enn en ganske fjern venninne av visse grunner, og trodde ikke hun så på meg som noe mer, heller. Hun var ganske ivrig på mye kontakt med meg da hun ble singel, men det gikk ikke lenge før hun fant en ny da hun var hjemme på ferie og flyttet sammen med han i byen vi bor i. Hun inviterer den gamle bunchen hjem en gang i måneden, men ellers er det fint lite å høre fra den kanten. Hvis hun vet at jeg ikke har noen planer en kveld og hun og samboeren skal på fest, er det sjelden jeg blir bedt med. Jeg er sånn at jeg får med folk når det er noe som skjer. Besteforeldrene mine kommer fra samme sted som henne, og det er derfor jeg kjenner henne. Når hun er hjemme på ferie og jeg er på besøk hos bestefar og noen slektninger som også bor der, er det også lite å høre. Jeg kjenner ikke så mange der. Hadde det vært motsatt, hadde jeg tatt henne med rundt litt, men hun er mest opptatt av seg og sitt. Ikke gamle venner, men samboeren og omgangskretsen hans. Men bestevenninna hennes er jeg? Skjønner ikke helt det der, jeg. Mine bestevenninne-forhold er adskillig nærere enn som så. Tanker, noen? 0 Siter
Gjest Er det ikke? Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Se litt stort på det.Takk og bukk.Hyggelig at hun ser sånn på det. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Kanskje hun ikke har noen bestevenner i den forstand som du tenker på bestevenner? Og at hun derfor ser på deg som sin bestevennine, dvs at ikke har noen nærere forhold enn det hun har til deg. Eller kanskje hun bare ville hvede seg for den personen hun sa det til? At det var en bekjent som hun ville "bevise" for at hun hadde nærere venner? Noen mennensker blir man bare ikke klok på. 0 Siter
Gjest Tante sofia Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Se litt stort på det.Takk og bukk.Hyggelig at hun ser sånn på det. Jo, for så vidt. Det er jo bare at jeg gjerne skulle vært nærere henne. 0 Siter
Gjest Tante sofia Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kanskje hun ikke har noen bestevenner i den forstand som du tenker på bestevenner? Og at hun derfor ser på deg som sin bestevennine, dvs at ikke har noen nærere forhold enn det hun har til deg. Eller kanskje hun bare ville hvede seg for den personen hun sa det til? At det var en bekjent som hun ville "bevise" for at hun hadde nærere venner? Noen mennensker blir man bare ikke klok på. Du sier noe der, ja. Men av og til får jeg bare lyst til å si noe. Hun virker så egoistisk og selvopptatt, og jeg føler meg ekskludert. Jeg vil ikke være en sånn fasade"bestevenninne". 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Du sier noe der, ja. Men av og til får jeg bare lyst til å si noe. Hun virker så egoistisk og selvopptatt, og jeg føler meg ekskludert. Jeg vil ikke være en sånn fasade"bestevenninne". Det skjønner jeg godt. Kanskje du ikke skal ha så mye kontakt med henne? Du ser jo ikke på henne som din bestevenninne, og dine bestevenner er sikkert klar over hva du mener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.