Gjest PMS-damen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 massøren min sier det, og jeg lurer på om det er noe i det. Jeg har store bryster og er helt krakilsk til tider. hva med dere? 0 Siter
Gjest En annen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Tja... Jeg er ikke særlig plaget av PMS og har små bryster. Til gjengjeld er jeg veldig plaget av meget kraftig mens-blødning og ditto kraftige mens-smerter. Så det spørs vel om du vil bytte? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Har aldri merket noe til det. Store bryster, ikke noe PMS-plager. Ante ikke hva det var før det ble så mye skriving om det for noen år siden. Søstera mi, derimot, hun er PMS-plaget og ble veldig lettet da "forklaringen" kom, at det var vanlig for mange osv. Men hun har veldig små bryster ... Men nå er jo ikke dette akkurat noen stor basis å bedømme etter! 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Tja... Jeg er ikke særlig plaget av PMS og har små bryster. Til gjengjeld er jeg veldig plaget av meget kraftig mens-blødning og ditto kraftige mens-smerter. Så det spørs vel om du vil bytte? jeg har store bryster, og mega mens smerter :-( 0 Siter
Gjest En annen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 jeg har store bryster, og mega mens smerter :-( Da ser det ikke ut som det er noen sammenheng mellom bryst-størrelse og mens-smerter i hvert fall. Har du veldig kraftig blødning også? 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Da ser det ikke ut som det er noen sammenheng mellom bryst-størrelse og mens-smerter i hvert fall. Har du veldig kraftig blødning også? jeg har også kraftig blødning 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har ganske store bryster og er ikke voldsomt plaget av pms, mye mindre enn mange har jeg inntrykk av. 0 Siter
Gjest En annen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 jeg har også kraftig blødning Da er vi lidelsesfeller Har du barn? Hos meg ble mens-smertene endel svakere etter at jeg hadde fått barn, men mens-smertene er like kraftige. 0 Siter
cecily Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har middels pupper, nesten ingen pms, og liten mensblødning. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har nesten ikke hatt puppper, nesten ingen mensblødning og aldri spist hormoner. Derimot har jeg vært fryktelig plaget med PMS, når det sto på som verst varte det fra eggløsning og til mensen var ferdig dvs over halvparten av perioden. 0 Siter
Gjest PMS-damen Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har nesten ikke hatt puppper, nesten ingen mensblødning og aldri spist hormoner. Derimot har jeg vært fryktelig plaget med PMS, når det sto på som verst varte det fra eggløsning og til mensen var ferdig dvs over halvparten av perioden. kunne trengt et slikt forum nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 kunne trengt et slikt forum nå. Hehe. Jeg er heldigvis ferdig med både mens og PMS og det er deilig ) 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Da er vi lidelsesfeller Har du barn? Hos meg ble mens-smertene endel svakere etter at jeg hadde fått barn, men mens-smertene er like kraftige. nei, ingen barn.. mange ganger er smertene vekdig ille... nesten sånn besvimelses følelse... 0 Siter
bb71 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har for tiden store pupper og ingen pms-plager. Ellers har jeg små pupper og store pms-plager! 0 Siter
Gjest En annen Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 nei, ingen barn.. mange ganger er smertene vekdig ille... nesten sånn besvimelses følelse... Jeg har hatt så kraftige mens-smerter at jeg har kastet opp, men heldigvis ikke etter at jeg fikk barn... 0 Siter
Elbereth Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Store bryst, stor mens og forholdsvis stor PMS. Ingen smerter etter 4 barnefødsler, men får ofte hodepine før det "bryter løs". PMS utarter seg som irritabilitet, generell uro i kroppen, "eser opp" - vannansamling, for ikke å glemme sukkerhunger. Dette "snur" så med økt tissefrekvens, så kommer hodepinen, og så kommer mensen. 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Store bryst, stor mens og forholdsvis stor PMS. Ingen smerter etter 4 barnefødsler, men får ofte hodepine før det "bryter løs". PMS utarter seg som irritabilitet, generell uro i kroppen, "eser opp" - vannansamling, for ikke å glemme sukkerhunger. Dette "snur" så med økt tissefrekvens, så kommer hodepinen, og så kommer mensen. hvorfor forandres dette etter at man har fått barn tro? 0 Siter
Elbereth Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 hvorfor forandres dette etter at man har fått barn tro? Tror det er fordi livmormuskulaturen er blitt strukket til det maksimale under svangerskap, og har arbeidet sitt maksimale under forløsningsarbeidet. Kanskje kroppen "husker" og sammenligner - fødselsrier kan minne om svært sterke menssmerter, det er jo den samme muskulaturen som er i sving. Etter en fødsel blir menssmerter bare peanuts, liksom... Men det er ulikt fra person til person. Noen får t.o.m. verre smerter etter fødsel, pga muskelknuter. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg har b-cup pupper, og ikke plaget med pms i det hele tatt. Har også svært lite mensblødning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.