Gå til innhold

plages kvinner med store bryster oftere av PMS enn andre?

Anbefalte innlegg

Gjest PMS-damen
Skrevet

massøren min sier det, og jeg lurer på om det er noe i det. Jeg har store bryster og er helt krakilsk til tider.

hva med dere?

Fortsetter under...

Gjest En annen
Skrevet

Tja...

Jeg er ikke særlig plaget av PMS og har små bryster. Til gjengjeld er jeg veldig plaget av meget kraftig mens-blødning og ditto kraftige mens-smerter. Så det spørs vel om du vil bytte?

Gjest LucySky
Skrevet

Har aldri merket noe til det.

Store bryster, ikke noe PMS-plager. Ante ikke hva det var før det ble så mye skriving om det for noen år siden.

Søstera mi, derimot, hun er PMS-plaget og ble veldig lettet da "forklaringen" kom, at det var vanlig for mange osv. Men hun har veldig små bryster ...

Men nå er jo ikke dette akkurat noen stor basis å bedømme etter!

Gjest marthe02
Skrevet

Tja...

Jeg er ikke særlig plaget av PMS og har små bryster. Til gjengjeld er jeg veldig plaget av meget kraftig mens-blødning og ditto kraftige mens-smerter. Så det spørs vel om du vil bytte?

jeg har store bryster, og mega mens smerter :-(

Gjest En annen
Skrevet

jeg har store bryster, og mega mens smerter :-(

Da ser det ikke ut som det er noen sammenheng mellom bryst-størrelse og mens-smerter i hvert fall.

Har du veldig kraftig blødning også?

Gjest marthe02
Skrevet

Da ser det ikke ut som det er noen sammenheng mellom bryst-størrelse og mens-smerter i hvert fall.

Har du veldig kraftig blødning også?

jeg har også kraftig blødning

Annonse

Skrevet

Jeg har ganske store bryster og er ikke voldsomt plaget av pms, mye mindre enn mange har jeg inntrykk av.

Gjest En annen
Skrevet

jeg har også kraftig blødning

Da er vi lidelsesfeller :(

Har du barn? Hos meg ble mens-smertene endel svakere etter at jeg hadde fått barn, men mens-smertene er like kraftige.

Skrevet

Jeg har middels pupper, nesten ingen pms, og liten mensblødning.

Skrevet

Jeg har nesten ikke hatt puppper, nesten ingen mensblødning og aldri spist hormoner.

Derimot har jeg vært fryktelig plaget med PMS, når det sto på som verst varte det fra eggløsning og til mensen var ferdig dvs over halvparten av perioden.

Gjest PMS-damen
Skrevet

Jeg har nesten ikke hatt puppper, nesten ingen mensblødning og aldri spist hormoner.

Derimot har jeg vært fryktelig plaget med PMS, når det sto på som verst varte det fra eggløsning og til mensen var ferdig dvs over halvparten av perioden.

kunne trengt et slikt forum nå.

Skrevet

kunne trengt et slikt forum nå.

Hehe. Jeg er heldigvis ferdig med både mens og PMS og det er deilig :o)

Gjest marthe02
Skrevet

Da er vi lidelsesfeller :(

Har du barn? Hos meg ble mens-smertene endel svakere etter at jeg hadde fått barn, men mens-smertene er like kraftige.

nei, ingen barn.. mange ganger er smertene vekdig ille... nesten sånn besvimelses følelse...

Annonse

Skrevet

Jeg har for tiden store pupper og ingen pms-plager. Ellers har jeg små pupper og store pms-plager!

Gjest En annen
Skrevet

nei, ingen barn.. mange ganger er smertene vekdig ille... nesten sånn besvimelses følelse...

Jeg har hatt så kraftige mens-smerter at jeg har kastet opp, men heldigvis ikke etter at jeg fikk barn...

Skrevet

Store bryst, stor mens og forholdsvis stor PMS.

Ingen smerter etter 4 barnefødsler, men får ofte hodepine før det "bryter løs".

PMS utarter seg som irritabilitet, generell uro i kroppen, "eser opp" - vannansamling, for ikke å glemme sukkerhunger.

Dette "snur" så med økt tissefrekvens, så kommer hodepinen, og så kommer mensen.

Gjest marthe02
Skrevet

Store bryst, stor mens og forholdsvis stor PMS.

Ingen smerter etter 4 barnefødsler, men får ofte hodepine før det "bryter løs".

PMS utarter seg som irritabilitet, generell uro i kroppen, "eser opp" - vannansamling, for ikke å glemme sukkerhunger.

Dette "snur" så med økt tissefrekvens, så kommer hodepinen, og så kommer mensen.

hvorfor forandres dette etter at man har fått barn tro?

Skrevet

hvorfor forandres dette etter at man har fått barn tro?

Tror det er fordi livmormuskulaturen er blitt strukket til det maksimale under svangerskap, og har arbeidet sitt maksimale under forløsningsarbeidet.

Kanskje kroppen "husker" og sammenligner - fødselsrier kan minne om svært sterke menssmerter, det er jo den samme muskulaturen som er i sving.

Etter en fødsel blir menssmerter bare peanuts, liksom...

Men det er ulikt fra person til person. Noen får t.o.m. verre smerter etter fødsel, pga muskelknuter.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har b-cup pupper, og ikke plaget med pms i det hele tatt. Har også svært lite mensblødning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...