Gjest Rusle Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Har et nytt gulvteppe av 100% ull som loer. Finnes det et eller annet som kan stoppe denne loingen? 0 Siter
Gjest den gyldne sol Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Nei du må ta tiden til hjelp og støvsuge mye og ofte. Det skal gi seg etter en stund. Det er viktig ikke å gå på ullsokker på disse teppene, da kan problemet bli verre. 0 Siter
Gjest helt vanlig det... Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Nye ulltepper loer mye, men etter en stund slutter de. Støvsug godt og lenge og gjenta ofte. Så vil det slutte etter hvert. Har jobbet en del med tepper, og opplever stadig folk som spør om dette. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 ehhh... du har vel aldri kjøpt på ikea, vel? Fikk et rengjøringsproblem, jeg, etter å ha kjøpt en sånn liten ullsak fra Ikea. Hårene inntok to etasjer, og støvsuger'n og jeg fikk et nært forhold - noe vi ikke pleier å ha. OG jeg skjønte hvorfor teppet var så billig ... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 ehhh... du har vel aldri kjøpt på ikea, vel? Fikk et rengjøringsproblem, jeg, etter å ha kjøpt en sånn liten ullsak fra Ikea. Hårene inntok to etasjer, og støvsuger'n og jeg fikk et nært forhold - noe vi ikke pleier å ha. OG jeg skjønte hvorfor teppet var så billig ... Jo, jeg kjøpte det på Ikea, men det er hverken lite, slumset eller billig. Faktisk var det ganske dyrt. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Nye ulltepper loer mye, men etter en stund slutter de. Støvsug godt og lenge og gjenta ofte. Så vil det slutte etter hvert. Har jobbet en del med tepper, og opplever stadig folk som spør om dette. Takk for svar begge to, det var godt å høre ;-) Får støvsuge det ofte. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Jo, jeg kjøpte det på Ikea, men det er hverken lite, slumset eller billig. Faktisk var det ganske dyrt. ok, bra for deg:) Jeg har også noen andre ulltepper fra Ikea, som jeg er veldig fornøyd med. De er 'vevd', ikke sånn med luven stikkende opp hvis du skjønner.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.