Gå til innhold

Noe liv her i kveld??!!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Er det bare jeg som sitter på DOL en lørdagskveld?

Har alle ett liv utenom meg? *snufs* ;-)

Nå har jeg sett til livs endel rødvin, så kommer det noen saftige innlegg fra meg i kveld/natt, må derre unnskylde meg i morgen ;-)

He he, jeg kommer bare til og skylde på alkoholen...

*smiler så uskyldig her jeg sitter*

Skrevet

Ut fra lista på 100 nyeste ser det ut som det er liv på et visst annet forum her... Uten at jeg orker å gå inn på den tråden akkurat i kveld.

Gjest Shira12
Skrevet

Ut fra lista på 100 nyeste ser det ut som det er liv på et visst annet forum her... Uten at jeg orker å gå inn på den tråden akkurat i kveld.

Jeg har allerede greidd og blande meg inn i den tråden, kanskje jeg kommer til og angre på det i morgen?!?

Jaja, jeg la jo ut advarsel om tilstanden min i kveld ;-)

Skrevet

Heisann, er her jeg:-) du har rødvin, jeg har hvitvin!! hehehe kan jo bli morsomt:-)

Skrevet

hei Åsemor, du koser deg nok masse med lillejenta:-) fint å se deg her inne av og til..

Skrevet

Engleungen har lagt seg?

Gjest Shira12
Skrevet

Heisann, er her jeg:-) du har rødvin, jeg har hvitvin!! hehehe kan jo bli morsomt:-)

He he, du får komme inn på seksualitet, der er det uenighet i kveld..

Skrevet

He he, du får komme inn på seksualitet, der er det uenighet i kveld..

yepp holder på og lese jeg:-)

Skål!! hehe;-)

Skrevet

Skål!! hehe;-)

Du kan starte med å forklare meg hvorfor denne dumme Norton ber om å bli fornyet, men så nekter han når jeg går med på det.

Og er tohundreogetterannet pris per mnd, halvår, år?

Gjest Shira12
Skrevet

Skål!! hehe;-)

SKÅL!!!

Ble skikkelig arg jeg når jeg blanda meg inn i den tråden, at folk kan være så dumme!!??!!

He he, ser jeg har endel skrivefeil også i innlegga mine, sånn kan det gå når sinne og alkohol er med i bildet ;-)

Skrevet

Du kan starte med å forklare meg hvorfor denne dumme Norton ber om å bli fornyet, men så nekter han når jeg går med på det.

Da må du fornye abbonementet ditt, du får bare følge anvisningene du får på skjermen.. lenge siden jeg gjorde det siden jobben gjør det for meg, men synes å huske det:-)

Skriv igjen om det er problemer for deg, koselig å høre fra deg igjen:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kankje du kan spørre om det samme i morgen? Da har jeg kanskje ett vettigt svar, tviler på at jeg har det i kveld

:-)

Skal jeg sende over litt vin til deg også?

Så kan du gi blaffen i Norton og heller ha det moro med oss?

Skrevet

SKÅL!!!

Ble skikkelig arg jeg når jeg blanda meg inn i den tråden, at folk kan være så dumme!!??!!

He he, ser jeg har endel skrivefeil også i innlegga mine, sånn kan det gå når sinne og alkohol er med i bildet ;-)

hehe, tror ikke du er helt alene i kveld:-) tror de er ganske "romslige" herinne så ha detgøy du!;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Da må du fornye abbonementet ditt, du får bare følge anvisningene du får på skjermen.. lenge siden jeg gjorde det siden jobben gjør det for meg, men synes å huske det:-)

Skriv igjen om det er problemer for deg, koselig å høre fra deg igjen:-)

Hm, tror jeg kanskje har fått i meg mer vin enn deg, for det om Norton viste egentlig jeg også, kom bare ikke på det ;-)

Kanskje det er noe i det at vinsløver hjernen litt?

He he..

Skrevet

Hm, tror jeg kanskje har fått i meg mer vin enn deg, for det om Norton viste egentlig jeg også, kom bare ikke på det ;-)

Kanskje det er noe i det at vinsløver hjernen litt?

He he..

kos deg du:-) ikkeno galt i det vel:-) kommer etter jeg, starta bare litt sent!

Gjest Shira12
Skrevet

kos deg du:-) ikkeno galt i det vel:-) kommer etter jeg, starta bare litt sent!

Jeg begynte vel kanskje litt for tidlig.

Jaja, koser meg jeg.

Var skikkelig deppa i sted, men så logga jeg meg på DOL, og jammen steg humøret mange hakk!

DOL er en fin fin ting!

Skrevet

Jeg begynte vel kanskje litt for tidlig.

Jaja, koser meg jeg.

Var skikkelig deppa i sted, men så logga jeg meg på DOL, og jammen steg humøret mange hakk!

DOL er en fin fin ting!

ja det er det virkelig:-)

Godt du føler humøret stige litt..

Gjest Shira12
Skrevet

Jepp, det er en beruselse i seg selv!

Gjest Shira12
Skrevet

Nå tror jeg at jeg skal finne veien inn til senga.

Syns og erindre at jeg hadde masse planer for morgen dagen.

Du får ha en fin kveld!

Gi beskjed neste gang du skal ha litt vin, så kanskje vi kan få igang noen diskusjoner her ;-)

Skrevet

Nå tror jeg at jeg skal finne veien inn til senga.

Syns og erindre at jeg hadde masse planer for morgen dagen.

Du får ha en fin kveld!

Gi beskjed neste gang du skal ha litt vin, så kanskje vi kan få igang noen diskusjoner her ;-)

hehe jepp det skal jeg huske:-) sov godt med deg og kos deg i morgen også.. vi snakkes sikkert:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...