sheba Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Noen som vet hvor lenge man må gå med et brukket ribbein før man kan "hoste" normalt!?? brakk et for ca 1 og en halv uke siden, går bedre nå men med influensa i kroppen så kan jeg ikke unngå og hoste og det er fryktelig vondt!! begynner å bli lei!! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hvis du har tørrhoste så kjøp noskapin i tablettform. Mye mer virksomt enn hostesaft, spør du meg. Til og min skeptiske mann er enig. 0 Siter
sheba Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Hvis du har tørrhoste så kjøp noskapin i tablettform. Mye mer virksomt enn hostesaft, spør du meg. Til og min skeptiske mann er enig. takk for rådet, skal prøve det i morgen når apoteket er åpent:-) 0 Siter
Gjest gfdss Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hvis du må hoste så forsøk å ha en stor pute i fanget (presses mot maven). Det bruker å hjelpe. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hvis du har tørrhoste så kjøp noskapin i tablettform. Mye mer virksomt enn hostesaft, spør du meg. Til og min skeptiske mann er enig. Noskapin hostesaft fungerer også, men smaker ufyselig. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Du kan få utrolig effektiv hostesaft på resept. Hvis du ikke orker dra til legen er noskapin eneste virkelig fungerende alternativ. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Noskapin hostesaft fungerer også, men smaker ufyselig. Ja, og derfor ble jeg så lykkelig når jeg oppdaget tablettformen. Men man kan bare ta tre i døgnet, så jeg sparer alltid et par til natta. Problemet er hvis man har den type hoste der gørra bør komme opp. Men tørrhoste er ihvertfall tablettene god mot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.