Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lenge man må gå med et brukket ribbein før man kan "hoste" normalt!??

brakk et for ca 1 og en halv uke siden, går bedre nå men med influensa i kroppen så kan jeg ikke unngå og hoste og det er fryktelig vondt!! begynner å bli lei!!

Fortsetter under...

bugge -jenta
Skrevet

Hvis du har tørrhoste så kjøp noskapin i tablettform. Mye mer virksomt enn hostesaft, spør du meg. Til og min skeptiske mann er enig.

Skrevet

Hvis du har tørrhoste så kjøp noskapin i tablettform. Mye mer virksomt enn hostesaft, spør du meg. Til og min skeptiske mann er enig.

takk for rådet, skal prøve det i morgen når apoteket er åpent:-)

Gjest gfdss
Skrevet

Hvis du må hoste så forsøk å ha en stor pute i fanget (presses mot maven). Det bruker å hjelpe.

Skrevet

Noskapin hostesaft fungerer også, men smaker ufyselig.

Annonse

Skrevet

Du kan få utrolig effektiv hostesaft på resept.

Hvis du ikke orker dra til legen er noskapin eneste virkelig fungerende alternativ.

bugge -jenta
Skrevet

Noskapin hostesaft fungerer også, men smaker ufyselig.

Ja, og derfor ble jeg så lykkelig når jeg oppdaget tablettformen. Men man kan bare ta tre i døgnet, så jeg sparer alltid et par til natta.

Problemet er hvis man har den type hoste der gørra bør komme opp. Men tørrhoste er ihvertfall tablettene god mot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...