Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall:

- når?

- med hva?

- ...og hva pynter du IKKE med...?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kvinna

11

• amber sun

3

• Lillemus

3

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det står en eske med lett assortert påske'pynt' på loftet, men den hadde jeg helt fortrengt til jeg leste denne forumundersøkelsen.

Dårlig gjort av deg!

Skrevet

Hei!

Jeg pynter litt til påske. Det blir litt gule duker og noen gule påskeliljer og litt pynt som ungene lager på skolen og i barnehage. Det er ikke så mye som skal til før det blir litt mer påskekos :-)

Skrevet

Jeg sier det samme som favn *kremt*

Må visst komme meg opp på loftet og hente ned litt påskegreier. Det er vel helst 5åringen som vil sette pris på det, jeg syns ikke det er så påtrengende med påskepynten.

Gjest krepsa
Skrevet

Vi pynter med det sønnen vår har laget av påskepynt i barnehagen.

Men når vi kommer på hytta er det pyntet der. Da har svigermor vært der å satt fram kyllinger overalt.

Jeg er ikke glad i påskepynt.

Annonse

Skrevet

I fjor satte jeg fram noen kjempesøte påskekyllinger som sitter oppi eggeskall i et rede. De står framme fortsatt..Har julekrans på veggen ennå også jeg visst. Jaja. Alt er klappet og klart året rundt her når det gjelder høytider og pynt.

Skrevet

Jeg har aldri før pleid å pynte stort til påske, men i år har sønnen min laget diverse påskekyllinger og dilldall i barnehagen. Jeg kom fram til at jeg måtte ha en duk eller noe for å matche dilldallet, så jeg dro og kjøpte meg en.

Duken så så gul og rar og ensom ut at jeg måtte kjøpe noen lys som kunne holde den med selskap. Jeg innså at nå kunne jeg like godt ta den helt ut, så jeg gikk ut i skogen og skar et bjørkeris. Det er pyntet med fjær og malte egg. Heimen ser særdeles smakløs ut, men lillegutt er storfornøyd:-)

Skrevet

Pynter med diverse som ungene har produsert. 4 unger har kommet hjem med hvert sitt, så det blir litt.

Synes det er ok å markere årstiden - at sola og våren kommer omsider. Det blir en del gult, ja...

Har ikke noe religiøst forhold til høytiden. Det er rett og slett Vårfeiring.

Skrevet

Å faen. Holder på å shine opp leiligheten til ungene kommer i ettermiddag - må vel i kjelleren og hente frem hønsefarmen og resten av påskepynten også...

Skrevet

Jeg har aldri før pleid å pynte stort til påske, men i år har sønnen min laget diverse påskekyllinger og dilldall i barnehagen. Jeg kom fram til at jeg måtte ha en duk eller noe for å matche dilldallet, så jeg dro og kjøpte meg en.

Duken så så gul og rar og ensom ut at jeg måtte kjøpe noen lys som kunne holde den med selskap. Jeg innså at nå kunne jeg like godt ta den helt ut, så jeg gikk ut i skogen og skar et bjørkeris. Det er pyntet med fjær og malte egg. Heimen ser særdeles smakløs ut, men lillegutt er storfornøyd:-)

"Heimen ser særdeles smakløs ut, men lillegutt er storfornøyd:-) "

hehe omtrent som her nå, det. Jeg overlot hele pyntinga til snuppa, som liker dette her. Nå er det fulle vinduskarmer med diverse egenproduserte ting (som er sjarmerende), og noen kjøpte kyllingpjokker som står på skeive.

Fullstendig smakløst, men det er bare for en uke. Såpass bør man orke for å glede de søte små ;)

Skrevet

Å faen. Holder på å shine opp leiligheten til ungene kommer i ettermiddag - må vel i kjelleren og hente frem hønsefarmen og resten av påskepynten også...

"må vel i kjelleren og hente frem hønsefarmen og resten av påskepynten også... "

Sikker på at det er i kjelleren?

Jeg trodde det var på loftet her, jeg. Husket at jg hadde pakket det i en annen eske sist påske, men det var ikke spor av påskepynt på loftet. Tilslutt fant jeg det i et skap i kjelleretasjen, der det hadde stått og venta på bedre tider ;)

Jeg liker å pynte til jul, men denne påskepyntinga syns jeg ikke er noe særlig. Så jeg overlot det til snuppa, som nå har dekorert vinduskarmene stappfulle med diverse gule greier. :)

Annonse

Skrevet

Pynter ikke til påske nei.

Åkei :-) Startet tråden for å komme frem til en bestemelse her! Da er det en-null til å ikke pynte ;-)

Skrevet

Det står en eske med lett assortert påske'pynt' på loftet, men den hadde jeg helt fortrengt til jeg leste denne forumundersøkelsen.

Dårlig gjort av deg!

Sorry assa! ;-)

Skrevet

Hei!

Jeg pynter litt til påske. Det blir litt gule duker og noen gule påskeliljer og litt pynt som ungene lager på skolen og i barnehage. Det er ikke så mye som skal til før det blir litt mer påskekos :-)

Mm...lurer på om jeg skal stryke dukene her i dag...

Er jo koselig med litt gult, da...

Skrevet

Jeg sier det samme som favn *kremt*

Må visst komme meg opp på loftet og hente ned litt påskegreier. Det er vel helst 5åringen som vil sette pris på det, jeg syns ikke det er så påtrengende med påskepynten.

Sorry, var ikke meninga å fremprovosere minner om "uhipp" påskepynt! ;-)

Høres jo ut som om snuppa di trives med det da! :-)

Her er det jo ikke unger...men lurer på om jeg skal finne frem et par duker jeg kjøpte på Kremmerhuset til påsken i fjor...

Skrevet

Vi pynter med det sønnen vår har laget av påskepynt i barnehagen.

Men når vi kommer på hytta er det pyntet der. Da har svigermor vært der å satt fram kyllinger overalt.

Jeg er ikke glad i påskepynt.

Da får du jo litt av hvert da! Hjemmelaga og svigemors! Bra det bare er en uke,da!

Skrevet

I fjor satte jeg fram noen kjempesøte påskekyllinger som sitter oppi eggeskall i et rede. De står framme fortsatt..Har julekrans på veggen ennå også jeg visst. Jaja. Alt er klappet og klart året rundt her når det gjelder høytider og pynt.

Hihi...her kommer ikke høytidene som julekvelden på kjerringa i alle fall! Allround-pynten henger klar!

Ekke noe gæærnt i å være forberedt!

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort.

Ikke en pjuskete liten kylling engang?

*imponert*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...