Gå til innhold

Kvalmede, humørløst og voldsforherligende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg snakker ikke om NRK, jeg snakker om Cartoon Networks humørløse voldsorgier, tilsatt uartikulerte brøl, grynt og hyl fra et knippe norske "skuespillere", hvis "stemmer" er utlånt til dette fordømmerade mølet.

Ja, for man kan velge mellom engelsk og norsk "tekst", må vite. Skrur man over på norsk, så kan man gjenkjenne enkelte av stemmene, der de utgyder gutturale apelyder og andre akkumulerte hemninger fra deres barndom.

Hvor i hælvete ble det av Donald...?

...og Snøhvit?

Gjest malun
Skrevet

Her i huset brukes Cartoon Network primært til de gode, gamle episodene av Tom & Jerry, som hele familien har stor glede av. Snakker om gla'vold!

Guttungen hadde sett CN hele døgnet om han fikk lov, men det er vanvittig mye tullball der, av slett kvalitet.

Skrevet

Jeg er meget forundret over at dette er en kanal myntet på barn ja.

Skrevet

Mine to har ennå ikke skjønt at det finnes kanaler over 9'ern på fjernkontrollen. På 1-9 har jeg bare NRK1+2, TV2, TVNorge + svt1+2. Holder lenge for de små det. :o)

Skrevet

Vi har ikke CN for tida, men Nickelodeon og Disney Channel.

De er ikke det spor bedre, spør du meg.

Ett er nå disse klassiske Disney-filmene, men det er mye anna dritt innimellom.

Jeg Hæler ikke når amerikanske serier oversettes, og ikke tilpasses til norsk, som jeg fikk med meg i stad (tv'n står stadig på)

"Stopp å gå, Store Stiven!"

(Stop walking, Big Steven!)

*urk*

Skrevet

Cartoon Network har vi aldri hatt på her. Vet ikke helt om vi har det engang. Ikke gidder jeg å finne ut av det heller.

Det holder med PysjPopBaluba som helgeunderholdning for snuppa her foreløpig.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja du kan så si.

Her i huset brukes den kanalen lite.

Med unntak av meg som ser på Tom & Jerry maraton 1.nyttårsdag, da ligger jeg på sofaen meg colaen innen rekkevidde.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Enig! Dagens tegne- og animasjonsfilmer med rare, taggete og forvrengte skikkelser er ikke noe for meg. Takke meg til Tom & Jerry, Donald, Mikke, Pluto og alle de andre i Andeby, samt Roadrunner (husker ikke det norske navnet) og lignende gammeldagse tegnefilmer.

Jeg kunne orke de der skilpaddene (fælt hvor jeg glemmer navn da...), Michelangelo, Othello eller hva de het alle sammen. Men etter det datt jeg av lasset. Da ble det for mye merkelige vesener og rare våpen for meg ja...

Gjest malun
Skrevet

Enig! Dagens tegne- og animasjonsfilmer med rare, taggete og forvrengte skikkelser er ikke noe for meg. Takke meg til Tom & Jerry, Donald, Mikke, Pluto og alle de andre i Andeby, samt Roadrunner (husker ikke det norske navnet) og lignende gammeldagse tegnefilmer.

Jeg kunne orke de der skilpaddene (fælt hvor jeg glemmer navn da...), Michelangelo, Othello eller hva de het alle sammen. Men etter det datt jeg av lasset. Da ble det for mye merkelige vesener og rare våpen for meg ja...

For ikke å snakke om gode, gamle Tex Avery, som er noe av det morsomste som finnes. ;oD

Skrevet

Ninja Mutant Teenage Turtles - eller noe i den duren, ikke sikkert det var riktig rekkefølge på navene det der. Fulgte aldri med på dem.

Skrevet

Cartoon Network har vi aldri hatt på her. Vet ikke helt om vi har det engang. Ikke gidder jeg å finne ut av det heller.

Det holder med PysjPopBaluba som helgeunderholdning for snuppa her foreløpig.

Jeg mener også at NRK1 holder foreløbig, men det mener ikke poden - og når mor er så bevisstløs at hun sovner igjen når ungene ser barne-tv, ja da kan jeg vel bare ha det så godt...

Men de var riktig søte da sist gang, da jeg kom inn på stua satt de riktig godt sammentrykt i lenestolen og poden hadde armen omsorgsfullt rundt lillesøster som nok ikke hadde helt sansen for pokemon eller hva det nå var. Hun påsto hardnakket at det ikke var skummelt da... ;o)

Gjest Ditt lokale PPT-kontor
Skrevet

Hei!

Du bør snarest kontakte ditt lokale PPT-kontor. Dine innlegg må kunne stå som dokumentasjon god nok på at du trenger opplæring på grunnskolens område.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Du bør snarest kontakte ditt lokale PPT-kontor. Dine innlegg må kunne stå som dokumentasjon god nok på at du trenger opplæring på grunnskolens område.

Lykke til!

Har du fått eddik til frokost? :_)

Skrevet

Hei!

Lykke til!

Kunne jeg få den elaborert?

Skrevet

Ninja Turtles vs. Bippe Stankelbein og Per Ulv, joda, jeg husker noe av dette. Her er det om å gjøre og være restriktiv med flittig bruk av AV-knappen.

Skrevet

Har du fått eddik til frokost? :_)

Sånne folk eter ikke frokost, de flaskefores opp på rød-grønn medisin fra Jurij Stoltenbergs vinkjeller og tilbringer dagen vekselvis foran PC'n og speilet, der de klemmer sine kviser til allmen vemmelse for godtfolk flest.

Vedder på at de stemmer RV også...

Skrevet

Enig. Her går det egentlig mer på Nickelodeon for tida, og da helst Nick Jr på morgenen, dvs Peppa Gris, Dora the Explorer og den største helten av dem alle (for minstemor på 1 1/2); "tatetom" (dvs Traktor Tom).

Ellers så blir det mest dvd/video his ungene skal se på noe annet enn påskemorgen, pysjpopbaluba osv

Synes det er noe svineri med all reklamen på Cartoon Network også jeg! Det er jo ikke den ting størstefrøkna på 6 ikke finner ut at hun vil ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...