Gå til innhold

Trening

Anbefalte innlegg

Gjest svar meg da
Skrevet

Jeg trener en halvtime hver kveld før jeg legger meg.Trener magen og litt med vekter.Ligger og trener på stua gulvet.Har det noen virking eller lurer jeg meg selv?.Trener også volleyball par dager i uka.Har kuttet ut snop og ris og potet

Gjest svarer jeg
Skrevet

Klart du vil merke dette.

Hvis du får inn noen gåturer i uka i tillegg, så merker du det iallefall.

Om du har kuttet ut snop o.l., så må du allikevel tenke på maten du putter i deg .....

Gjest svar meg da
Skrevet

Klart du vil merke dette.

Hvis du får inn noen gåturer i uka i tillegg, så merker du det iallefall.

Om du har kuttet ut snop o.l., så må du allikevel tenke på maten du putter i deg .....

prøver det.Ikke lett når man blir skikkelig gotteri syk.

bugge -jenta
Skrevet

Kjøp kromtabletter.

Gå en halv time hver dag. Og spis litt frukt hver eneste dag. Så skal du få se at godtetrangen gir seg litt.

Gjest svar meg da
Skrevet

Kjøp kromtabletter.

Gå en halv time hver dag. Og spis litt frukt hver eneste dag. Så skal du få se at godtetrangen gir seg litt.

Takk for svaret

Skrevet

Spørsmålet er hvor hardt du trener.Jeg har sett mange som ikke trener,selv om de er på et helsestudio. De sitter der og gjør noen øvelser, men belastingene er meget lav. De sitter der og ser ut i luften og tar øvelsene uten en eneste anstrengelse.

De har nok godsamvittighet når de går derfra,men det er nok det eneste de har oppnådd også tror jeg. Selvsagt er alt mye bedre enn å sitte i sofaen,men slik trening er likevel lite verdt.

Skal du trene så det monner og gir resultater,må du kjenne det i kroppen etterpå og gjerne litt dagen etter også, uten at du nødvendigvis er støl. Men du skal kjenne at kroppen er brukt.

Så det er vanskelig for oss her inn å vurdere hvor mye treningen din hjelper,så det kan jeg ikke svare på.

Skrevet

Spørsmålet er hvor hardt du trener.Jeg har sett mange som ikke trener,selv om de er på et helsestudio. De sitter der og gjør noen øvelser, men belastingene er meget lav. De sitter der og ser ut i luften og tar øvelsene uten en eneste anstrengelse.

De har nok godsamvittighet når de går derfra,men det er nok det eneste de har oppnådd også tror jeg. Selvsagt er alt mye bedre enn å sitte i sofaen,men slik trening er likevel lite verdt.

Skal du trene så det monner og gir resultater,må du kjenne det i kroppen etterpå og gjerne litt dagen etter også, uten at du nødvendigvis er støl. Men du skal kjenne at kroppen er brukt.

Så det er vanskelig for oss her inn å vurdere hvor mye treningen din hjelper,så det kan jeg ikke svare på.

Hehe, ja de der ser rimelig teite ut i siste skrik innen treningstøy uten en svettedråpe tilgjengelig.

Skrevet

Hehe, ja de der ser rimelig teite ut i siste skrik innen treningstøy uten en svettedråpe tilgjengelig.

Hehe, ja ikke sant? De trenger ikke å vaske klærne på et års tid, i allefall ikke på grunn av svette.

hare1365380455
Skrevet

Du bør vel ikke trene vektene uten å varme opp først?

Skrevet

Hehe, ja ikke sant? De trenger ikke å vaske klærne på et års tid, i allefall ikke på grunn av svette.

Sjekking på et helsestudio kan også gå hett for seg altså. ;) Og det er vel derfor de er der?

Skrevet

Sjekking på et helsestudio kan også gå hett for seg altså. ;) Og det er vel derfor de er der?

Nja...de jeg har sett, som jeg referer til, ser ikke ut til å ha vært på sjekkern, men hvem vet hva som foregår oppe i hodene deres.

Ellers har du sikkert rett i at det kan gå hett for seg. Jeg er for opptatt av å trene, så jeg har ikke registrert så mye av det, dessverre kanskje, hehe.

Gratulerer forresten:-)

Skrevet

Du bør vel ikke trene vektene uten å varme opp først?

Du kan jo det, hvis du bare tar det rolig. Du kan varme opp med vektene og ta det hardere etter hvert.

Skrevet

Det er klart det har noe for seg. Hvor mye det har for seg avhenger, som nevnt av mrxx her, av hvor hardt du trener. Du trenger ikke trene beinhardt for at det skal ha en effekt, men noe må du ta i.

"..................................."

hare1365380455
Skrevet

Du kan jo det, hvis du bare tar det rolig. Du kan varme opp med vektene og ta det hardere etter hvert.

Ok, greit å vite:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...