Gå til innhold

Høyde

Anbefalte innlegg

Gjest lyktestolpe
Skrevet

Jeg er nesten 180 høy og faller stort sett for omtrent jevnhøye gutter. Nå har jeg møtt en på 190, men tenker om det skal bli oss, så må jo barnet bli kjempe høyt. Er det alltid sånn at høye foreldre får høye barn?

Skrevet

Jeg er nesten 1,80, mannen min er 1,98 og datteren vår er 3 år og bare 87 cm. Mulig det er fordi hun er adoptert fra Kina. Hihi...

Men altså: Både søsteren min og mannen er også høye, og de har fått en jente som er 1,67 og 2 gutter som begge er rundt 1,85. Jenta er ca 8 cm kortere enn moren og guttene er ca 9 cm kortere enn faren.

MVH

Gjest lyktestolpe
Skrevet

Jeg er nesten 1,80, mannen min er 1,98 og datteren vår er 3 år og bare 87 cm. Mulig det er fordi hun er adoptert fra Kina. Hihi...

Men altså: Både søsteren min og mannen er også høye, og de har fått en jente som er 1,67 og 2 gutter som begge er rundt 1,85. Jenta er ca 8 cm kortere enn moren og guttene er ca 9 cm kortere enn faren.

MVH

Er det sant, ble litt betrygga no.

Skrevet

Faren min er vel i overkant av 1.90 og jeg er 152,5 cm... Men nå var mamma lita da! :o)

Gjest lyktestolpe
Skrevet

Faren min er vel i overkant av 1.90 og jeg er 152,5 cm... Men nå var mamma lita da! :o)

Var det greit i oppveksten å være så lita? Selv synes jeg det var plagsomt i tenårene å være så høy, men nå er jeg glad for det. Kunne ikke tenke meg å byttet om det hadde gått:)Men noe høyere enn det ville jeg ikke vært

Skrevet

Bare babyen kommer ut på tvers så går det vel bra? :P

Har funnet meg en mann som er like høy som meg, sånn at vi ikke får sånne rare lange barn. Fysj og føy!

Skrevet

Var det greit i oppveksten å være så lita? Selv synes jeg det var plagsomt i tenårene å være så høy, men nå er jeg glad for det. Kunne ikke tenke meg å byttet om det hadde gått:)Men noe høyere enn det ville jeg ikke vært

Jeg var ikke så mye mindre enn de andre før mot slutten på ungdomsskolen. De andre jentene fortsatte å vokse, men ikke jeg.

Stort sett går det greit, men det er ofte vanskelig å finne klær som passer. Det som passer i lengden er liksom ikke helt beregnet på pupper og hofter! :o|

Fikk en del kommentarer helt til jeg avvæpnet dem med å si:"Javel, men hvor mange gutter tror dere vil ha en jente som er mye lengre enn seg selv? Tenk dere det utvalget av menn jeg har!" ;o)

Gjest lyktestolpe
Skrevet

Jeg var ikke så mye mindre enn de andre før mot slutten på ungdomsskolen. De andre jentene fortsatte å vokse, men ikke jeg.

Stort sett går det greit, men det er ofte vanskelig å finne klær som passer. Det som passer i lengden er liksom ikke helt beregnet på pupper og hofter! :o|

Fikk en del kommentarer helt til jeg avvæpnet dem med å si:"Javel, men hvor mange gutter tror dere vil ha en jente som er mye lengre enn seg selv? Tenk dere det utvalget av menn jeg har!" ;o)

godt å kunne gi dem et svar. Men jeg har da bedre draget på gutter enn mine korte venninner, også gutter som er mindre enn meg tenner på høye damer. Så vet ikke om utvalget blir så mye bedre:) Heldigvis er smaken som baken:)

Gjest egonita
Skrevet

godt å kunne gi dem et svar. Men jeg har da bedre draget på gutter enn mine korte venninner, også gutter som er mindre enn meg tenner på høye damer. Så vet ikke om utvalget blir så mye bedre:) Heldigvis er smaken som baken:)

Jeg er 159 og venninna mi er 157. har draget som bare faen vi:)

faren min er 186cm og mamma 170. Så det kommer litt an på andre gener og, se på besteforeldre etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...