Gjest Timari Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 jeg har nemlig tatt på en slange!!. Og jeg som har slangefobi. Var innom reptilparken i Oslo, hvor de har alle mulige slags krypdyr. Var ikke forberedt på at de kom til å ta slangene ut og at folk fikk holde i dem så jeg fikk meg et lite sjokk. Tror nok ikke at jeg klarer å holde noen slange rundt halsen. Heller ikke å holde noen slange i hendene. Men nå har jeg iallefall tatt på en liten slange og kjent hvordan det føles. "fortjener applaus" 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 *klappe klappe klappe* bukke, nikke, neie.... Slanger gjør ikke meg noe, men hadde _aldri_ tatt på en edderkopp. tøffa! 0 Siter
Blåmor Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 *Applauderer* Synes det var kjempetøft av deg å ta på slangen når du har slangefobi! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Veldig bra! Applauderer. Jeg selv har vært veldig plaget med edderkoppangst, men har kommet en lang vei. Nå er det de store som plager meg, men jeg har som deg reist på en slik utstilling og gått rundt og sett på beista, vel vitende om at hvis en av dem rørte på seg ville jeg besvimt. De var dorske og det gikk bra, og hadde jeg besvimt, så hadde jeg ike daua av det heller. Men jeg følte meg ganske tøff på en merkelig måte. Men nå ble jeg lettere kvalm. Nok om dette for i dag. Gratulerer, tøffa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.