Gjest antijysk Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 synes det er så stygt. skjærer helt i ørene å høre det. Syntes norsk sengetøylager var helt greit jeg. Noen navneedringer dere ikke klarer å venne dere til? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Akkurat når jeg åpna innlegget ditt så kom Jysk-reklama på TV. Hehe Hater reklamen for Jysk jeg!! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Næh. Jeg har vært forelsket i en jyde, jeg. Han kalte meg de mest utrolig søte kjælenavn, sukk. Og var vanvittig kjekk. Men jeg var bare femten år, og oppsatt på å gjøre alt mulig annet enn å sitte hjemme og vente på at han skulle dra seg hit fra Frederikshavn i ett sett, så. Antijysk? Imot Jylland, da? 0 Siter
stromme Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Mesta......hva er det for no navn dah....statens vegvesen var bedre. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Mesta......hva er det for no navn dah....statens vegvesen var bedre. Enig! Mesta er en dårlig erstatning for Statens Vegvesen. Hvis man skal gidde å irritere seg over navn hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Mesta......hva er det for no navn dah....statens vegvesen var bedre. Mesta (men da med trykk på a-en) er navnet på en landsby i Hellas, som ikke har veier, bare trange smug! Litt ironisk med tanke på norske Mesta... Fikk aldri noe svar når jeg sendte mail til norske Mesta for å fortelle dette... hihi 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Enig! Mesta er en dårlig erstatning for Statens Vegvesen. Hvis man skal gidde å irritere seg over navn hehe I trøndelag sier vi mesta om det å miste. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Mesta (men da med trykk på a-en) er navnet på en landsby i Hellas, som ikke har veier, bare trange smug! Litt ironisk med tanke på norske Mesta... Fikk aldri noe svar når jeg sendte mail til norske Mesta for å fortelle dette... hihi "Fikk aldri noe svar når jeg sendte mail til norske Mesta for å fortelle dette... hihi " De ville vel ikke innrømme at de ikke visste dette da de fant på navnet 0 Siter
amber sun Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 I trøndelag sier vi mesta om det å miste. Det høres mer fornuftig ut, enn å bruke det om statens veivesen. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 "Fikk aldri noe svar når jeg sendte mail til norske Mesta for å fortelle dette... hihi " De ville vel ikke innrømme at de ikke visste dette da de fant på navnet Sikkert ikke... Tror ikke de så humoren i forslaget mitt om å legge neste firma-tur dit heller... *ler* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Det høres mer fornuftig ut, enn å bruke det om statens veivesen. jeg har sovet i timen.... hva betyr mesta??? Hva søren har det med vegvesen... 0 Siter
amber sun Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 jeg har sovet i timen.... hva betyr mesta??? Hva søren har det med vegvesen... Jeg aner ikke. Syns bare det er et tåpelig navn på statens veivesen, jeg 0 Siter
Gjest brandings Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Enig! Mesta er en dårlig erstatning for Statens Vegvesen. Hvis man skal gidde å irritere seg over navn hehe Tydelig at det er et godt navnevalg når dere sitter her og diskuterer det. 0 Siter
Soria Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Mesta......hva er det for no navn dah....statens vegvesen var bedre. Tøvete navneendringer 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Det er dansk, ble vel kjøpt opp eller er del av et dansk selskap eller noe. 0 Siter
Gjest brandings Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 jeg har sovet i timen.... hva betyr mesta??? Hva søren har det med vegvesen... Merkelig vinkling....og hva har f eks navnet Nordea med bank å gjøre? Varemerker bør ikke ha noen med selve produktet/tjenesten å gjøre. 0 Siter
Gjest brandings Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg aner ikke. Syns bare det er et tåpelig navn på statens veivesen, jeg Varemerke-strategi har du visst ikke særlig rede på. 0 Siter
Gjest brandings Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Mesta......hva er det for no navn dah....statens vegvesen var bedre. Hvis Statens Vegvesen vurderte at de trengte et nytt varemerke, så var nok det etter en nøye vudering. Mesta lyder bra. 0 Siter
Gjest brandings Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Tøvete navneendringer Et slikt utsagn vitner om null kunnskap i varemerke-strategi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.