Gjest pupper Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 mtp en tråd lenger ned om pms og store pupper. Hva er store pupper? Selb bruker jeg 75 c eller d kommer an på bhen. Synes jeg har normalt store, men de fleste bh går bare til c cup, så det kan være vanskelig å finne brae bher. Misunner ikke de som har større enn meg 0 Siter
Elbereth Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Bruker 80/85 D - ikke akkurat kjempebarmfager - men stor nok til at det er et styr å finne bh'er som passer. H&M osv. er bare å glemme - størrelsene har de, men fasongen blir helt feil. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg skulle nok helst hatt 75 dd - prøv å finn det du, uten at det koster skjorta. Det er like før jeg gir opp og går på en skikkelig undertøysforretning og ber om hjelp, men jeg er litt ubekvem med tanken så jeg har ikke gjort det ennå... 0 Siter
bb71 Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hvorfor lurer du på dette da????? Jeg har mellom 75a til 85d! Sånn ettersom livssituasjon og vekt.... Puppa passer nesten alltid til resten av kroppen syns jeg, så da må vel svaret være at vi alle har store nok pupper? 0 Siter
Gjest pupper Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hvorfor lurer du på dette da????? Jeg har mellom 75a til 85d! Sånn ettersom livssituasjon og vekt.... Puppa passer nesten alltid til resten av kroppen syns jeg, så da må vel svaret være at vi alle har store nok pupper? Fordi jeg ser på meg selv som normalt store pupper, men ifølge bhene er de veldig store, siden de fleste bher går til b eller c cup. Så lurte vel litt på hvordan erfaringer andre har. var det så galt? 0 Siter
Gjest Det stemmer da ikke Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hvorfor lurer du på dette da????? Jeg har mellom 75a til 85d! Sånn ettersom livssituasjon og vekt.... Puppa passer nesten alltid til resten av kroppen syns jeg, så da må vel svaret være at vi alle har store nok pupper? Det er faktisk ikke riktig bestandig. Min bestemor har kjempepupper, men er ei lita spe dame ellers. Hun har alltid hatt enorme pupper og hadde uten problem fått en reduksjon hvis hun hadde vært yngre. Hun har ødelagt ryggen totalt. Eller hva med alle tykke mennesker med kjempesmå pupper. 0 Siter
Soria Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Du har vel store pupper i mine øyne siden jeg har myye mindre 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg skulle nok helst hatt 75 dd - prøv å finn det du, uten at det koster skjorta. Det er like før jeg gir opp og går på en skikkelig undertøysforretning og ber om hjelp, men jeg er litt ubekvem med tanken så jeg har ikke gjort det ennå... Jeg har 75 d, og det er heler ikke helt enkelt, men lindex er der jeg finner meg flest bher. Det hender jeg kan bruke 75 c, men de er vide bak, og 70 d er for store i cupen. Søstera mi er er under 160, rundt 52- 53 kilo, og har 70 d fra naturens side. De fleste tror vel hun har gjort noe med dem, men det har hun ikke.Lita og yppig som bare det. 0 Siter
Gjest RedHot Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 bruker 75D og har ikke noen som helst problemer med å finne BH. hennes og maurtiz har ikke nei, men kapphal og lindex har mange. 0 Siter
Gjest RedHot Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 bruker 75D og har ikke noen som helst problemer med å finne BH. hennes og maurtiz har ikke nei, men kapphal og lindex har mange. det er så digg å ha større pupper, at det er verdt det at det er LITT mer slit å finne bh... 0 Siter
Gjest ikke store nei Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 75B på Lindex pleier være passelige. Hvordan høres det ut ? Smått ? 0 Siter
bb71 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Fordi jeg ser på meg selv som normalt store pupper, men ifølge bhene er de veldig store, siden de fleste bher går til b eller c cup. Så lurte vel litt på hvordan erfaringer andre har. var det så galt? Hørtes det ut som kritikk eller? Bare nyskjerrig på årsaken til spørsmålet jeg da. Håper du blir noe klokere da! 0 Siter
bb71 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Det er faktisk ikke riktig bestandig. Min bestemor har kjempepupper, men er ei lita spe dame ellers. Hun har alltid hatt enorme pupper og hadde uten problem fått en reduksjon hvis hun hadde vært yngre. Hun har ødelagt ryggen totalt. Eller hva med alle tykke mennesker med kjempesmå pupper. Vet at det ikke stemmer bestandig da! Men sånn stort sett syns jeg det ser rimelig fornuftig ut jeg da! 0 Siter
Mamta Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Har også lurt på det om jeg var "velutstyrt" siden jeg må lete for å finne 75C med GOD passform. Som regel må jeg ty til de "skikkelige" merkene, de billigere på kjedebutikkene er heller dårlige i fasongen. Disse merkene har også størrelser utover 75C og D. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg skulle nok helst hatt 75 dd - prøv å finn det du, uten at det koster skjorta. Det er like før jeg gir opp og går på en skikkelig undertøysforretning og ber om hjelp, men jeg er litt ubekvem med tanken så jeg har ikke gjort det ennå... gå på lindex, der har de ganske store størrelser faktisk..kappal har også kommet med noen store størrelser (men de er kanskje ikke så smale rundt ryggen igjen..) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 brukte 70FF/G før brystreduksjon for 2 mnd siden. nå er jeg nede i 70c/d..synes de ser små ut nå i forhold til før, men de er jo fortsatt ganske store.. en ting som irriterer meg er at h&m liksom skal ha klær for alle, mens bh-ene deres bare går til småe c-cuper... generellt bør butikkjedene bli flinkere til å ta inn større størrelser, er jo faktisk ganske mange som bruker d og større.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 gå på lindex, der har de ganske store størrelser faktisk..kappal har også kommet med noen store størrelser (men de er kanskje ikke så smale rundt ryggen igjen..) Lindex har en del brukbart ja. KappAhl har littte i 75D og dessuten passer ikke deres merke, BodyZone, til mine pupper og kroppsbygning. ( Typisk. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Lindex har en del brukbart ja. KappAhl har littte i 75D og dessuten passer ikke deres merke, BodyZone, til mine pupper og kroppsbygning. ( Typisk. mm =/ bruker vel desverre å være slik at de dyreste bh'ene er de som passer best til de fleste... 0 Siter
Gjest kvalitet Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg skulle nok helst hatt 75 dd - prøv å finn det du, uten at det koster skjorta. Det er like før jeg gir opp og går på en skikkelig undertøysforretning og ber om hjelp, men jeg er litt ubekvem med tanken så jeg har ikke gjort det ennå... Poenget er at pupper med en viss størrelse / tyngde trenger bedre kvalitet både i stoff og søm, enn det man får for en hundrelapp eller to i kjedebutikkene. Selv om vi finner store nok billig-bher, holder de ikke formen. Gå til en skikkelig undertøysbutikk, da får du noe som passer og som varer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Poenget er at pupper med en viss størrelse / tyngde trenger bedre kvalitet både i stoff og søm, enn det man får for en hundrelapp eller to i kjedebutikkene. Selv om vi finner store nok billig-bher, holder de ikke formen. Gå til en skikkelig undertøysbutikk, da får du noe som passer og som varer. Det jeg har funnet på Lindex har stort sett holdt fasongen, dvs. de bh'ene som har vært vatterte. Ikke at jeg trenger mer "stuffing", men... De som ikke er vatterte blir nærmest tragiske på mine pupper synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.