Gjest M.Angelica Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Dorthe Skappel og Jon Arne Riise passer godt ilag!!! Like ekle begge to. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kjenner du dem? Synes begge er ganske flotte å se på, men kan ikke uttale meg om de er ekle fordi jeg aldri har hilst på dem 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kjenner du dem? Synes begge er ganske flotte å se på, men kan ikke uttale meg om de er ekle fordi jeg aldri har hilst på dem Med ekkel mener jeg klysete og bedrevitere. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hadde du sammenlignet mora til John Arne med Dorthe skulle jeg sagt meg enig, men Liverpool-mannen framstår i mine øyne som en meget sympatisk ung mann. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hadde du sammenlignet mora til John Arne med Dorthe skulle jeg sagt meg enig, men Liverpool-mannen framstår i mine øyne som en meget sympatisk ung mann. *hakeslepp* 0 Siter
collins Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Med ekkel mener jeg klysete og bedrevitere. Syns Dorthe en en dyktig programleder, og en likanes person. John Arne Riise, er en særdeles god fotballspiller, utrykker seg bra, og har en veldig sterk personlighet. Skjønner ikke hvordan du ser det klysete eller bedrevitende hos de. 0 Siter
flisa Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Dorthe Skappel er jo perfekt! Hun er like pen i olabukse og boblejakke uten sminke - og for en hud, og for noen pupper! Og nydelig rynker ved øynene - og frekke bein 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Kjenner du dem? Synes begge er ganske flotte å se på, men kan ikke uttale meg om de er ekle fordi jeg aldri har hilst på dem "Synes begge er ganske flotte å se på" Riise flott å se på? *gapskratter* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hadde du sammenlignet mora til John Arne med Dorthe skulle jeg sagt meg enig, men Liverpool-mannen framstår i mine øyne som en meget sympatisk ung mann. Sympatisk? Brukte du ironi nå eller?? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Syns Dorthe en en dyktig programleder, og en likanes person. John Arne Riise, er en særdeles god fotballspiller, utrykker seg bra, og har en veldig sterk personlighet. Skjønner ikke hvordan du ser det klysete eller bedrevitende hos de. Hver sin smak 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Sympatisk? Brukte du ironi nå eller?? Nei. Jeg er blodig alvorlig. Dessuten er han en meget god fotballspiller. Jeg har forstått at mange har noe imot John Arne, men jeg har aldri forstått hvorfor. De fleste sier bare at "han er jo så ekkel". Vel, jeg synes ikke det. Han virker veldig jordnær. Dere dømmer han på grunn av en gal mor. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Nei. Jeg er blodig alvorlig. Dessuten er han en meget god fotballspiller. Jeg har forstått at mange har noe imot John Arne, men jeg har aldri forstått hvorfor. De fleste sier bare at "han er jo så ekkel". Vel, jeg synes ikke det. Han virker veldig jordnær. Dere dømmer han på grunn av en gal mor. Jeg dømmer ikke bare pga mora.. Men også av ting som har blitt sagt og gjort. (Du vet jo hvor jeg egentlig er i fra) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg dømmer ikke bare pga mora.. Men også av ting som har blitt sagt og gjort. (Du vet jo hvor jeg egentlig er i fra) Ja, men hva har han sagt og gjort? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Nei. Jeg er blodig alvorlig. Dessuten er han en meget god fotballspiller. Jeg har forstått at mange har noe imot John Arne, men jeg har aldri forstått hvorfor. De fleste sier bare at "han er jo så ekkel". Vel, jeg synes ikke det. Han virker veldig jordnær. Dere dømmer han på grunn av en gal mor. Jordnær? "Jeg har aldri gjort noe jeg har angret på!" Litt av en uttalelse... Jaja, det kan jo være han ikke har gjort stort annet enn å sulle rundt med en ball hele livet forsåvidt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Ja, men hva har han sagt og gjort? Tror vi bare får bli enige om at vi er uenig i vår mening og oppfattelse av Herr Riise =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.