bugge -jenta Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Er det ord du har spesielt problemer med, og ikke liker , enten å høre eller si. Og omvendt, ord som du bare synes er vakre og deilige? Selv liker jeg ikke ordet nyte.Dessverre. Jeg liker ordet; pike duggvått, barbent 0 Siter
Moraki Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg liker heller ikke ordet "nye", er ekkelt. Heller ikke "finne tonen".. Ellers liker jeg ord som "vin" "mat" :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Jeg liker heller ikke ordet "nye", er ekkelt. Heller ikke "finne tonen".. Ellers liker jeg ord som "vin" "mat" :-) "nyte" skulle det stå.. æsj. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Ord jeg liker: spankulere, pingvin, karaffel, animert. Ord jeg misliker sterkt: patter (grøss), bleie (urk), synergieffekt (drittlei). 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Liker: Venezuela, diamant, karamell, Ikke liker: plopp (sier noen det får jeg grøssninger nedover ryggen), propp, kondom. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 "nyte" skulle det stå.. æsj. Jeg tror egentlig ikke at det er et godt tegn at vi ikke liker dette ordet:) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Ord jeg liker: spankulere, pingvin, karaffel, animert. Ord jeg misliker sterkt: patter (grøss), bleie (urk), synergieffekt (drittlei). Patter er ekkelt, og "snygla",(grusomt) den får du ingen forklaring på, blyg som jeg er. Men den hører til på et område på kroppen nedenfor beltestedet. Det er såå ekkelt. Er det et vanlig ord? Fra ei som aldri er på sexforum. Er for privat av meg for det, selv om jeg hadde brukt alle slags andre nick. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Patter er ekkelt, og "snygla",(grusomt) den får du ingen forklaring på, blyg som jeg er. Men den hører til på et område på kroppen nedenfor beltestedet. Det er såå ekkelt. Er det et vanlig ord? Fra ei som aldri er på sexforum. Er for privat av meg for det, selv om jeg hadde brukt alle slags andre nick. Det har jeg aldri hørt før. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg glemte å nevne at sex er også et ord jeg liker uavhenigig av betydning 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 Det har jeg aldri hørt før. Men det er stygt, hva? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Liker ordet champignon. Liker ikke vulgære ord som fitte og Ottar. For meg to skjellsord. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Liker ikke ordet "forvalte". Liker veldig godt ordet "vanilje." 0 Siter
collins Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Liker ordet champignon. Liker ikke vulgære ord som fitte og Ottar. For meg to skjellsord. Minner meg om menyen hos en lokal pizza-restaurant, hvor eieren, med fremmedkulturell bakgrunn, hadde skrevet menyen. Når fyllen ble beskrevet på ulike pizzaer, så var det noen som bl a var fylt med campingvogn... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 de ordene som jeg ikke liker har ø inn i seg som pøbel og pøbb, amøbe. ord jeg liker: storleik, kjærleik charlottlauk ;0) 0 Siter
nick Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg leste; pike duggvåt, barbert. Det hørtes veldig bra ut. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Av en eller annen grunn liker jeg ikke ordet deilig, det har liksom fått noe "selvgodt seksuelt" innhold for meg (noen som tror de er "deilige"..). Ord jeg liker er f.eks. vakkert, nydelig,spennende... 0 Siter
Gjest prektig Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Liker ordet champignon. Liker ikke vulgære ord som fitte og Ottar. For meg to skjellsord. Synes de fleste vulgære ord er ekle. Men det ekleste er det første du skrev. Klarer ikke å skrive det selv en gang... Dvs. ER pikk, knulle, pule og kuk vulgære? Jeg synes ihvertfall det...Husker enda jeg ble sjokkert da legen min nevnte ordet pikk!! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Synes de fleste vulgære ord er ekle. Men det ekleste er det første du skrev. Klarer ikke å skrive det selv en gang... Dvs. ER pikk, knulle, pule og kuk vulgære? Jeg synes ihvertfall det...Husker enda jeg ble sjokkert da legen min nevnte ordet pikk!! :-) Jeg synes ikke pule er vulgært. Ikke hvis man uttaler det med stil. Puuuule, altså med kraftig trykk på u-en. Da blir det ikke så galt. 0 Siter
flisa Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 jeg elsker ordene; BILLETT og BREV - og kan ikek fordra ordene "FITTE OG KØDDE" 0 Siter
flisa Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Av en eller annen grunn liker jeg ikke ordet deilig, det har liksom fått noe "selvgodt seksuelt" innhold for meg (noen som tror de er "deilige"..). Ord jeg liker er f.eks. vakkert, nydelig,spennende... ENIG! Jeg stusser alltid når noen sier" For et deilig barn" *grøss* - -sikkert noe gæli i hue mitt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.