Gå til innhold

Tykke menn

Anbefalte innlegg

Gjest myk og stor selv
Skrevet

Jeg må bare innrømme det - store menn er det flotteste jeg vet! Er jeg den eneste her inne som heller vil ha en tykk enn en slank mann? Og som faktisk ikke tenner skikkelig når jeg kan føle knoklene bare jeg får en klem?

Gjest dina2
Skrevet

Passer jo ekstra godt at du tenner på det, siden du selv er stor.

En mann kan godt være litt kraftig, men fleskete eller stor mage er skikkelig turnoff for min del, men nå er jeg selv sånn passe slank da. Greit å stille de samme kravene til en partner som du selv kan tilfredstille.

serendipity
Skrevet

Jeg vil ikke ha en tynn en, men i utg. punktet ikke en tykk en heller. Om han har litt god og rund mage er det ok, men ikke sånn stor tønne eller hengende valker altså. Gubben er 183 cm og veier 90 kg. Akkurat passe :-)

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg heller vil ha en tykk enn en slank mann, men heller for mye enn alt for lite.

Hvis vi går ut fra en høyde på 180 cm, er det i mine øyne bedre om han veier 100 enn 65 kg.

Heller en diskoskaster enn en skihopper.

Det aller beste er at han er kraftig og veltrent. Og så sterk at han løfter meg opp som om jeg var en liten flue.

Skrevet

Nei, jeg vil ikke ha en tykk mann.

Med modifikasjoner: Hvis min kjære skulle sige utover, blir han ikke sagt opp (såfremt han ikke blir ekstrem).

Skrevet

Jeg vil nok ikke ha en som er smellfeit, men heller ikke en som er bare skinn og bein. Skjønt, jeg har da vært forelsket i et skikkelig beinrangel på 192 cm en gang! :o)

Men heller en liten vaskeball enn vaskebrett for min del.

Skrevet

Jeg kan ikke si at jeg heller vil ha en tykk enn en slank mann, men heller for mye enn alt for lite.

Hvis vi går ut fra en høyde på 180 cm, er det i mine øyne bedre om han veier 100 enn 65 kg.

Heller en diskoskaster enn en skihopper.

Det aller beste er at han er kraftig og veltrent. Og så sterk at han løfter meg opp som om jeg var en liten flue.

flue, faktisk ;)

Gjest malun
Skrevet

Jeg har aldri falt for kraftige eller tykke menn, foretrekker dem heller slanke eller litt senete.

Om mannen min skulle legge seg ut, ville jeg selvsagt ikke sluttet å elske ham, men jeg må nok innrømme at det hadde vært litt mindre tenning.

Selv er jeg godt polstret, men slikt trenger altså ikke ha noen sammenheng. Heldigvis liker mannen min former, så vi passer godt sammen. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...