Gå til innhold

Hvorfor har puppene mine blitt større?

Anbefalte innlegg

Gjest sykdomsangst
Skrevet

Veninne mi påpeker hele tiden at jeg har fått så store bryst. Fastlegen spør om jeg har tatt silikon. Men det har jeg IKKE. Har ikke gjort en dritt. Har ikke tenkt over det før de sa det heller. er dette noe å bekymre seg over? Kan det være farlig å plutselig få store bryster?

Fortsetter under...

Gjest puppidupp
Skrevet

Hvis det er noe "alle" legger merke til, og du ikke har økt lagt på deg forøvrig, ja da synes jeg det høres mystisk ut. Da hadde ihvertfall jeg tatt en mammografi, eller noe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje du bare er i ferd med å bli småfeit, men er en av de heldige som ikke får kiloene på mage, rumpe eller lår. I stedet får du kiloene strategisk plassert på steder som med tid og stunder vil sørge for ny bh-garderobe.

Gjest engel 49+
Skrevet

Det kan være vektøkning generelt.

Det kan være hormonendringer. Som kan komme pga. forleskelse, eller andre følelsemessige svingninger.

Eller hormon-spiral (forbigående sideeffekt)

Bare noen forlag, fins sikkert flere mulige grunner.

Gjest dina2
Skrevet

Hvor mange år er du? Du er kanskje ganske ung? puppene kan vokse lenge de. Eller du har lagt på deg, begynt på p piller eller tilsvarende eller du er gravid.

Annonse

Gjest sykdomsangst
Skrevet

Vektøkning

kanskje noen kilo, men ikke noe særlig

Gjest sykdomsangst
Skrevet

Hvor mange år er du? Du er kanskje ganske ung? puppene kan vokse lenge de. Eller du har lagt på deg, begynt på p piller eller tilsvarende eller du er gravid.

jeg er 24 år. Har kanskje lagt på meg noen kilo, men går ikke på p-piller, og er ikke gravid (er veldig singel)

Gjest dina2
Skrevet

jeg er 24 år. Har kanskje lagt på meg noen kilo, men går ikke på p-piller, og er ikke gravid (er veldig singel)

Trur ikke du trenger å engste deg, naturlig at puppene blir større om du legger på deg.

Gjest sykdomsangst
Skrevet

Trur ikke du trenger å engste deg, naturlig at puppene blir større om du legger på deg.

ok tusen takk for svarene. Da skal jeg konsentrere meg om andre helseplager:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...