Molly Mandy Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/03/21/426807.html *urrk* 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 Huff da. Jeg får litt ekle bilder på netthinnen. Godt ikke Dagbladet ga meg en visuell opplevelse på dette, en mandag morgen... :-( 0 Siter
Gjest sprøtt Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg får litt ekle bilder på netthinnen. Godt ikke Dagbladet ga meg en visuell opplevelse på dette, en mandag morgen... :-( Går ikke an vel....??? Er det tull eller? 0 Siter
Lurveline Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Du kan nok trygt spise pølser. De pølsene du får kjøpt i påsken, er laget god tid før denne hendelsen. Ikke skal det være noe problem å spise pølser senere heller, da de kommer til å, enten bytte ut maskina (mest sansynlig) eller desinfisere den meget godt. Eller du kan kjøpe pølser fra en annen fabrikant. Kos deg trygt med pølser i påsken og for resten av livet du:o) 0 Siter
serendipity Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Du kan nok trygt spise pølser. De pølsene du får kjøpt i påsken, er laget god tid før denne hendelsen. Ikke skal det være noe problem å spise pølser senere heller, da de kommer til å, enten bytte ut maskina (mest sansynlig) eller desinfisere den meget godt. Eller du kan kjøpe pølser fra en annen fabrikant. Kos deg trygt med pølser i påsken og for resten av livet du:o) Stod det hvilken fabrikat det var?? 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 Du kan nok trygt spise pølser. De pølsene du får kjøpt i påsken, er laget god tid før denne hendelsen. Ikke skal det være noe problem å spise pølser senere heller, da de kommer til å, enten bytte ut maskina (mest sansynlig) eller desinfisere den meget godt. Eller du kan kjøpe pølser fra en annen fabrikant. Kos deg trygt med pølser i påsken og for resten av livet du:o) Klart det. Ville bare lage et poeng ut av det. ;o) 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 Stod det hvilken fabrikat det var?? Blæ! Ja, faktisk ser jeg det står at det er Åkebergs pølser det gjelder. Vi hadde de som leverandør på en tidligere arbeidsplass og de har faktisk kjempegode pølser. Stakkars mann.... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 heldigvis så selges ikke åkebergs pølser der jeg bor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.