Gå til innhold

Hvor finner jeg en bikini???

Gjest itsy, bitsy, teeny, weeny....

Anbefalte innlegg

Gjest itsy, bitsy, teeny, weeny....
Skrevet

vet noen hvor man kan få tak i bikinitopper med cup? Jeg finner aldri bikinier som sitter like fint på som en BH. Bruker 75 D, og finner fine BH`er på Lindex (Balconette). De gir et skikkelig løft og jeg ser ganske bra ut selv etter tre barn..;) Men i bikini blir alt bare helt fælt! Altfor vide rundt livet og ingen som helst push up effekt...

Gi meg et godt råd nå!!! Bor i Bergen, noen gode butikker her?

Gjest engel 49+
Skrevet

Unngå tenåringsbutikker, unngå billigkjeder, og unngå de mest fancy rådyre undertøysbutikkene.

Vanlig undertøysbutikker har ofte fint badetøy. Pleier å være masse bikini-topper med bøyle.

(Kjenner ikke Bergen.)

Gjest nickless
Skrevet

Hvis du er villig til å betale litt, så gå på sol&regn på Galleriet. De er rådyre men har bra utvalg og skikkelig kvalitet! Kan godt tenke meg at de har push-up bikini-overdel der.

Skrevet

KappAhl hadde faktisk noen i fjor som jeg også kunne bruke - de hadde de vanlige bh-størrelsene og jeg fant til og med 75d!

Skrevet

Bor ikke i Bergen, men jeg kjøpte ny bikini for noen uker siden på KappAhl. 75C med bøyle. Mener de hadde større cup også. Enkel, rød, og fint utskåret med sjelden god passform. Det teite er at de bikiniene som har push up ofte også har _innlegg_ i str. 75C, det skulle man jo tro var unødvendig... Så, det er ikke lett å finne skikkelig fine bikinier til en rimelig penge.

Skrevet

Bor ikke i Bergen, men jeg kjøpte ny bikini for noen uker siden på KappAhl. 75C med bøyle. Mener de hadde større cup også. Enkel, rød, og fint utskåret med sjelden god passform. Det teite er at de bikiniene som har push up ofte også har _innlegg_ i str. 75C, det skulle man jo tro var unødvendig... Så, det er ikke lett å finne skikkelig fine bikinier til en rimelig penge.

"Det teite er at de bikiniene som har push up ofte også har _innlegg_ i str. 75C, det skulle man jo tro var unødvendig..."

Ja, det syns jeg også blir for mye. Pleier bare å ta innleggene ut, jeg, det fyller bra nok i den størrelsen likevel. Spesielt om det er en push-up, eller en med litt stive cuper. Innlegg da fører jo bare til at puppene blir presset ut over kanten, og det er _ikke_ lekkert.

Gjest dina2
Skrevet

Har tidligere kjøpt bikinier på lindex og kapphal i 75d og om jeg ikke husker feil også på Hm

Skrevet

Her er det kjempe fine bikiner, men det er på internett. Kommer i posten etter ca 2 uker.

victoriasecret.com.

Hvis du ikke vil handle på internett gå på undertøyshuset på kløverhuset eller der ved kilroy. (vaskeelven)

Skrevet

Har tidligere kjøpt bikinier på lindex og kapphal i 75d og om jeg ikke husker feil også på Hm

HM? Har _aldri_ sett at H&M har hatt bh'er av noe slag større enn c-cup. Men jeg skal innrømme at det er lange tider siden jeg i det hele tatt har giddet sjekke der, de har aldri noe som passer meg uansett.

Gjest den ekte noor
Skrevet

HM? Har _aldri_ sett at H&M har hatt bh'er av noe slag større enn c-cup. Men jeg skal innrømme at det er lange tider siden jeg i det hele tatt har giddet sjekke der, de har aldri noe som passer meg uansett.

På nett har de opp til D på enkelte bikinier, men vanskelig å vite om fasongen passer...

Gjest Flystripa
Skrevet

H&M har D.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...