Speak Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Skal på tur hvor det er basseng, og leter etter badedrakt. Men det er jo laaangt utenfor sensongen. Noen som har tips til hvor jeg kan begynne å lete??? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Sportsbutikk? Hennes har allerede fått badetøy de og, men trur det er mest bikinier der... 0 Siter
Speak Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Skrevet 21. mars 2005 Sportsbutikk? Hennes har allerede fått badetøy de og, men trur det er mest bikinier der... Har prøvd i to sportsbutikker uten hell. Har ikke prøvd H & M. Skal gjøre det i dag. Bare greit med en bikini også. I hvertfall bedre enn den totalt utvaskede badedrakten jeg har.... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 KappAhl og HM har noe badetøy - vi kjøpte nettopp til guttungen og mannen. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Sportsbutikker har da alltid badedrakter, prøv et par til 0 Siter
Gjest mange plasser Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Lindex har også fått bikinier og badedrakter;) 0 Siter
Freya Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Prøv en postordrekatalog. Ellos leverer raskt, Sportmann også, tror jeg. Disse har også internettbutikker. 0 Siter
Speak Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 Jeg fant en flott en i går hos Kapp Ahl (tror jeg det var). Billig (179,-) og kjempeflott passform:-) Så nå gjennstår det bare å finne en bikini til vi reiser til syden i mai. Og før det har det sikkert kommet masse bikinier i de fleste butikkene. 0 Siter
caprice Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Har prøvd i to sportsbutikker uten hell. Har ikke prøvd H & M. Skal gjøre det i dag. Bare greit med en bikini også. I hvertfall bedre enn den totalt utvaskede badedrakten jeg har.... Spesialbutikker for undertøy har jo badetøy hele året da. Jeg kjøpte flott bikini på et slikt sted for flere uker siden. (Men de koster mer enn på H&M) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.