Gjest her er jeg usikker Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Jeg har en resept på p-pillen trionetta her. Også er jeg litt usikker på om jeg har noe mer igjen eller om jeg må få meg ny resept. Det står: Trionetta Tab Datopk No: 1 pk. à 63 DSSN: Følg vedlagt bruksanvisning Reit: 3 Ter Jeg har vært å fått en pakke på den resepten en gang (for 3 uker siden), så jeg har et stempel, må jeg få ny? eller har jeg flere ganger til på den? På forhånd takk 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 3 ter betyr at den kan brukes 3 ganger i tillegg til første gangen. Altså fire ganger totalt. 0 Siter
Gjest her er jeg usikker Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 3 ter betyr at den kan brukes 3 ganger i tillegg til første gangen. Altså fire ganger totalt. å så fint, da slipper jeg å skaffe ny resept for to ganger til da. Takk 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 å så fint, da slipper jeg å skaffe ny resept for to ganger til da. Takk Tre ganger til, om du bare har hentet ut én gang 0 Siter
Gjest her er jeg usikker Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Tre ganger til, om du bare har hentet ut én gang enda bedre takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.